  • 1. Data: 2017-04-13 16:05:44
    Temat: Orange na karte: konto promocyjne
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    W Orange na kartę mam środki gromadzone na koncie "głównym" i koncie
    "promocyjnym".

    Czy mogę zapłacić za pakiet "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich" ze
    środków na koncie promocyjnym jak nie mam środków na koncie głównym?

    Strasznie Orange kombinuje... mają jeszcze coś takiego jak "Skarbonka" i ze
    skarbonki mogę przelać albo na konto "główne" (bez bonusa) albo na konto
    "promocyjne do Orange" z bonusem 50gr za każde 1zl kwoty przelewu.

    Jeśli pakiety mogę kupić z konta "promocyjnego do Orange" to przeleję
    skarbonkę na promocyjne, jeśli nie to muszę przelać na główne...

  • 2. Data: 2017-04-13 16:26:35
    Temat: Re: Orange na karte: konto promocyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >środków na koncie promocyjnym jak nie mam środków na koncie głównym?

    >Strasznie Orange kombinuje... mają jeszcze coś takiego jak

    Nie oni jedyni ... ale faktycznie strasznie zawile sie to robi.

    Albo coraz prostsze - klient ma kupic pakiet "no limt" i d* nie
    zawracac :-)

> [...]

    >Jeśli pakiety mogę kupić z konta "promocyjnego do Orange" to przeleję
    >skarbonkę na promocyjne, jeśli nie to muszę przelać na główne...

    No chyba zartujesz.
    Nie po to Orange daje bonus na polaczenia "do Orange", zebys kupowal
    za to pakiety "do wszystkich" :-)

    A tak w ogole ... jesli to to, to zadne pakiety
    http://www.orange.pl/kid,4004238927,id,4004508276,ti
    tle,Jak-dziala-konto-promocyjne,helparticle.html

    Masz normalnie dzwonic do Orange, poki nie zje konta promocyjnego.

    A wczesniej przeczytac informacje odnosnie pakietow - czy nie bedzie
    tak, ze najpierw zezre minuty z pakietu, a potem dopiero zlotowki z
    konta promocyjnego :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-04-14 03:48:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A wczesniej przeczytac informacje odnosnie pakietow - czy nie bedzie
    > tak, ze najpierw zezre minuty z pakietu, a potem dopiero zlotowki z

    Na to wygląda, że masz rację.

    Wciąż, mimo tych ich kombinacji, wychodzi że dla podróżnych jak ja, co w
    Polsce przejazdem na tydzień-dwa tylko 2-3 razy w roku oferta Orange Free
    na kartę jest najbardziej korzystna.

    Ładuje za 25zł, dostaje wystarczający pakiet danych internetowych a z tych
    25 już na koncie przeznaczam 9zł na nieograniczone rozmowy i SMSy do
    wszystkich sieci na 7 dni i jest z głowy. Zostaje na następne 9 na drugi
    wyjazd.
    Potem już przed samym wyjazdem z Polski uruchamiam "konto ważne rok" (sms o
    treści START pod numer 8002) i szafa gra i bucy.

  • 4. Data: 2017-04-14 09:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 01:48:19 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Potem już przed samym wyjazdem z Polski uruchamiam "konto ważne rok" (sms o
    > treści START pod numer 8002) i szafa gra i bucy.

    Troche podobnych ofert przybylo, np nju (tez orange) czy Virgin.

    Sytuacja zmienila sie o tyle, ze przez te rejestracje jest troche
    trudniej kupic nowego sim i wyrzucic po uzyciu :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-04-14 15:34:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Troche podobnych ofert przybylo, np nju (tez orange) czy Virgin.

    Fajnie mamy w Polsce: dużo opcji i tanio.
    Nie znam porownywalnie elastycznych i tanich opcji w innych krajach:
    Kanada, Egipt, Indonezja, Indie, Meksyk - wszędzie gdzie probowałem komórki
    użyć było to drożej i z większymi komplikacjami dla
    obcokrajowca/gościa/podróżnika.

    > Sytuacja zmienila sie o tyle, ze przez te rejestracje jest troche
    > trudniej kupic nowego sim i wyrzucic po uzyciu :-)

    Jak ktoś jeździ często to właśnie chętnie uniknie tego kupowania i
    wyrzucania - lepiej kupic raz i trzymac. Dodatkowo masz ten sam numer. I
    bonusy za staż do "skarbonki" wskakują :-))))

  • 6. Data: 2017-04-14 15:45:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >komórki
    >użyć było to drożej i z większymi komplikacjami dla

    Chwaliles kiedys USA, ze za drobna kwote $60 mozna miec no limit
    gadanie i SMS, to co sie dziwisz, ze sie przyzwyczaili, iz klient
    placic $60 co miesiac :-P

    >Jak ktoś jeździ często to właśnie chętnie uniknie tego kupowania i
    >wyrzucania - lepiej kupic raz i trzymac. Dodatkowo masz ten sam
    >numer. I
    >bonusy za staż do "skarbonki" wskakują :-))))

    Cos jeszcze wskakuje ?

    Ale ... zarejestrowales ten numer, czy chwilowo zawieszony ?

    J.

  • 7. Data: 2017-04-25 13:52:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]

    No to fajnie.

    > Chwaliles kiedys USA, ze za drobna kwote $60 mozna miec no limit gadanie i
    > SMS, to co sie dziwisz, ze sie przyzwyczaili, iz klient placic $60 co
    > miesiac :-P

    No w Egipcie nie płacą $60 na miesiąc bo tam cała rodzina tyle
    wydaje na całe wydatki w miesiącu ;-)

    > Cos jeszcze wskakuje ?

    No mają tam coś... za staż, za ładowanie, itp...

    Ale zawiodłem się na tych pakietach z Orange kilka dni temu - miałem
    wykupione "100 minut do wszystkich sieci", wydzwonione może 15 minut
    po czym musiałem zadzwonić na pomarańczową infolinię 510-100-100.
    No i skórkowańce naliczyli mi za 9 minut gadania z konta głównego złotówki!
    Potem sprawdzam ile minut z pakietu (czy nie śnię, czy się nie skończyło)
    więc wbijam *110*85*10# i wychodzi 85 minut zostało... więc o co kaman?
    Czy ich infolinia nie zalicza się "do wszystkich kur#a sieci"?
    Czy to reklamować czy jakiejś "gwiazdki" z opisem wyjątku nie zauważyłem?

    > Ale ... zarejestrowales ten numer, czy chwilowo zawieszony ?

    Zarejestrowałem jeszcze w zeszłym roku, jak byłem w PL w jesieni.

  • 8. Data: 2017-04-25 15:09:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No w Egipcie nie płacą $60 na miesiąc bo tam cała rodzina tyle
    >wydaje na całe wydatki w miesiącu ;-)

    Ale obcokrajowcy moga :-P

> [...]
    >Czy ich infolinia nie zalicza się "do wszystkich kur#a sieci"?
    >Czy to reklamować czy jakiejś "gwiazdki" z opisem wyjątku nie

    Mogles nie zauwazyc.
    To chyba sprawa sprzed lat, gdy zaczeli ograniczac kontakty z BOK ...
    i widac tak zostalo :-)

    Albo nie kryguj sie, tylko napisz reklamacje e-mailem.
    Niech oni poszukaja gdzie to w cenniku lezy :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-04-25 19:12:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > i widac tak zostalo :-)
    >
    > Albo nie kryguj sie, tylko napisz reklamacje e-mailem.
    > Niech oni poszukaja gdzie to w cenniku lezy :-)

    Nic to nie da. To sprawa bardziej dla biura ochrony konsumenta.
    Odwiedzilem wlasnie ich www.
    Po zalogowaniu sie do swojego "Mój Orange" mam do dyspozycji listę pakietow
    do kupienia.

    Miedzy nimi w dziale "Połączenia" mam "Minipakiet 100 minut". Obok jest
    inny, np "Taniej do wszystkich (7dni)".

    Skrocona nazwa moze sugerowac do wszystkich w sensie połączenia do
    wszystkich numerow...
    No ale po tytule uslugi nie bedziemy wnioskow wyciagac, klikniemy guzik
    "Pokaż szczegóły".
    A tam bez zadnych gwaiazdek i bez wyjatkow, napisano "do wszystkich sieci".

    Nie "do wszystkich sieci komorkowych" tylko "do wszystkich sieci". Bez
    kwalifikatora.
    Czyli klient nie ma powodu przypuszczać, że sieć połączeń stacjonarnych
    jest wykluczona z usługi, ani że numer hotline Orange jest numerem sieci
    stacjonarnej, również nie zaliczający się do usługi.

    Czy to sie kwalifikuje na robienie klienta w balona? Nie wiem, wiem że
    byłem zaskoczony gdy mi wystukali złocisza pięćdzięsiąt opłaty za słuchanie
    przez 9 minut muzyczki pod ich numerem 510 100 100.
    O te 1,50zł nie będę adwokata zatrudniał, jak zapewne każdy inny który się
    podobnie naciął :-)
    Cóż, klient się na błędach uczy a niemiły smak z doświadczenia w pamięci
    pozostał...

  • 10. Data: 2017-04-25 19:43:10

    Skorzystaj z usług innego operatora:
    https://a2mobile.pl/

    będziesz zadowolony. Zapomnij o tym Orange.