    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange na karte: konto promocyjne
    Date: Tue, 25 Apr 2017 06:52:20 -0500

    news:58f0d262$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    No to fajnie.

    > Chwaliles kiedys USA, ze za drobna kwote $60 mozna miec no limit gadanie i
    > SMS, to co sie dziwisz, ze sie przyzwyczaili, iz klient placic $60 co
    > miesiac :-P

    No w Egipcie nie płacą $60 na miesiąc bo tam cała rodzina tyle
    wydaje na całe wydatki w miesiącu ;-)

    > Cos jeszcze wskakuje ?

    No mają tam coś... za staż, za ładowanie, itp...

    Ale zawiodłem się na tych pakietach z Orange kilka dni temu - miałem
    wykupione "100 minut do wszystkich sieci", wydzwonione może 15 minut
    po czym musiałem zadzwonić na pomarańczową infolinię 510-100-100.
    No i skórkowańce naliczyli mi za 9 minut gadania z konta głównego złotówki!
    Potem sprawdzam ile minut z pakietu (czy nie śnię, czy się nie skończyło)
    więc wbijam *110*85*10# i wychodzi 85 minut zostało... więc o co kaman?
    Czy ich infolinia nie zalicza się "do wszystkich kur#a sieci"?
    Czy to reklamować czy jakiejś "gwiazdki" z opisem wyjątku nie zauważyłem?

    > Ale ... zarejestrowales ten numer, czy chwilowo zawieszony ?

    Zarejestrowałem jeszcze w zeszłym roku, jak byłem w PL w jesieni.