eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange na karte: konto promocyjne › Re: Orange na karte: konto promocyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange na karte: konto promocyjne
    Date: Tue, 25 Apr 2017 17:12:32 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 39
    Message-ID: <odo020$ifs$1@dont-email.me>
    References: <oco0jo$7l5$1@dont-email.me> <58ef8aa2$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <ocp9p2$d8c$1@dont-email.me>
    <b9fnll5ey2zp$.1ec5eet9v5k5e$.dlg@40tude.net>
    <ocqj5i$e5s$1@dont-email.me> <58f0d262$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <odnd3m$f5g$1@dont-email.me> <58ff4a7a$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 25 Apr 2017 17:12:32 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a0e9f13219042545c84b657832b993d8";
    logging-data="18940";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+I2OTKRPs67SvwWKYbUSxO"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:rObHVp1cxqEHtApB5VlnjMRJcrc= sha1:HVlmTqiVhfQunCPcBZR1DxGiLC4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1081628
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mogles nie zauwazyc.
    > To chyba sprawa sprzed lat, gdy zaczeli ograniczac kontakty z BOK ...
    > i widac tak zostalo :-)
    >
    > Albo nie kryguj sie, tylko napisz reklamacje e-mailem.
    > Niech oni poszukaja gdzie to w cenniku lezy :-)

    Nic to nie da. To sprawa bardziej dla biura ochrony konsumenta.
    Odwiedzilem wlasnie ich www.
    Po zalogowaniu sie do swojego "Mój Orange" mam do dyspozycji listę pakietow
    do kupienia.

    Miedzy nimi w dziale "Połączenia" mam "Minipakiet 100 minut". Obok jest
    inny, np "Taniej do wszystkich (7dni)".

    Skrocona nazwa moze sugerowac do wszystkich w sensie połączenia do
    wszystkich numerow...
    No ale po tytule uslugi nie bedziemy wnioskow wyciagac, klikniemy guzik
    "Pokaż szczegóły".
    A tam bez zadnych gwaiazdek i bez wyjatkow, napisano "do wszystkich sieci".

    Nie "do wszystkich sieci komorkowych" tylko "do wszystkich sieci". Bez
    kwalifikatora.
    Czyli klient nie ma powodu przypuszczać, że sieć połączeń stacjonarnych
    jest wykluczona z usługi, ani że numer hotline Orange jest numerem sieci
    stacjonarnej, również nie zaliczający się do usługi.

    Czy to sie kwalifikuje na robienie klienta w balona? Nie wiem, wiem że
    byłem zaskoczony gdy mi wystukali złocisza pięćdzięsiąt opłaty za słuchanie
    przez 9 minut muzyczki pod ich numerem 510 100 100.
    O te 1,50zł nie będę adwokata zatrudniał, jak zapewne każdy inny który się
    podobnie naciął :-)
    Cóż, klient się na błędach uczy a niemiły smak z doświadczenia w pamięci
    pozostał...




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: