    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Orange - sprzedawanie nieistniejacego towaru
    Date: 19 Mar 2013 18:44:46 GMT

    Pan Tomasz napisał:

    > Widze ze jestes nie z tego swiata.
    > Moja wioska graniczy z miastem Gdynia czyli nie jest az takim zadupiem.
    > 12 lat temu wykorzystalem ostatnia pare drutow w kablu TPSA ktory tu sie
    > konczyl.
    > Od tej pory przybylo w sasiedztwie okolo10 domow ale zaden nie ma kablowej
    > telefonii ani internetu.
    > TPSA twierdzila ze jej sie nie oplaca dla 10 domow ciagnac nowego kabla z
    > centrali odleglej o 4,5 km.

    Kiedyś jedna firma chełpiła się tym, że dostarcza swoim kilentom internet
    światłowodem prosto ze Szwecji. Pokazywali tego interneta w telewizorze
    -- wyglądał niczym kolorowa glizda, najpierw wił się wśród skandynawskich
    pól i nawet zaczepiał po drodze jednego łosia. A później wynurzał się z
    morza wprost na molo w Sopocie. Stamdąd do was, to już tylko rzut beretem.

    Widzę, że od tego czasu wiele się nie zmieniło. Internety dalej hulają
    sobie to tu, to tam, zupełnie bez ładu. Ale jak mają trafić tam gdzie
    potrzeba, to już problem. Nawet jak mają bardzo blisko.

    --
    Jarek