  • Data: 2019-09-27 12:51:19
    Temat: Re: Orange światłowód telewizja.
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-26 o 18:47, t-1 pisze:
    > Czy ktoś się orientuje jaką minimalną przepływność musi mieć połączenie
    > modem dekoder? Inaczej, ile tam biega bitów/s.
    > Doradca handlowy oczywiście nie rozumie pytania.

    Nie wiem ile biega, ale pewnie max 20mbps. Po wifi musi działać bo
    dlaczego nie. Tylko weź sobie coś co działa na 802.11n na 300Mbps. Nie
    wiem czy w handlu znajdują się jeszcze stare 802.11g (54Mbps) ale tych
    się wystrzegaj.

    Zwróć uwagę, czy z modemu orange nie ma dedykowanego gniazda do tv!!!
    Może być osobne całkowicie i wtedy faktycznie dupa będzie. Dowiedz się
    jaki model i w sieci znajdz instrukcję.

    przeczytaj to:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2946359.html

    może ten dekoder ma wifi? :)