    From: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - zero reakcji na PlayFresh?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 11:20:09 +0200

    news:gqq22k$bg3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
    > A moglbys wskazac stosowny punkt cennika?
    > Bo np. tu:
    > http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2686/2750752
    .pdf
    > Jest - a i owszem - mowa o 20 gr, ale tylko do Orange i na stacjonarne.
    > Do Ery i Plusa jest 60 gr zawsze, niezalenie od doladowania, a do P4 75
    > gr. Pozdrawiam
    > SDD

    Uszanowanie

    Racja , sporadycznie dzwonie do innych operatorów ,
    Orange i stacjonarne po 20 groszy, pozostałe 60 groszy , P4 75 groszy .
    Z moich subiektywnych obserwacji wynika że 95 procent połaczeń
    to te same numery w Orange i stacjonarne :-) - dlatego pewnie
    ten plan taryfowy zupełnie mi odpowiada - przynajmniej narazie .

    --
    awiesiek