  • 1. Data: 2009-03-30 08:21:06
    Temat: Orange - zero reakcji na PlayFresh?
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    O ile zauwazylem to simplus i taktak team w jakiś sposób zareagowali na
    promocję play fresh... a co z pomarańczą? jednak 29gr a 60gr to spora
    roznica....

    Rgds,
    Miki

  • 2. Data: 2009-03-30 09:01:33
    Temat: Re: Orange - zero reakcji na PlayFresh?
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:gqpvu5$o54$1@nemesis.news.neostrada.pl... O ile zauwazylem to simplus
    i taktak team w jakiś sposób zareagowali na
    > promocję play fresh... a co z pomarańczą? jednak 29gr a 60gr to spora
> [...]

    Uszanowanie

    Nie jest takźle .
    Dla aktywnych klientów , to znaczy wykonujących połączenia telefoniczne
    od dawna jest prepaidowa taryfa Nowe Orange Go gdzie przy doładowaniu
    100zł i powyżej za minutkę płaci się 0,20 zł do wszystkich poza siecią P4
    :-) .
    A jak jeszcze uruchomisz usługę pogadaj sobie to z 1 osobę gadasz za free
    :-)) .

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-03-30 09:06:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

    > Dla aktywnych klientów , to znaczy wykonujących połączenia telefoniczne
    > od dawna jest prepaidowa taryfa Nowe Orange Go gdzie przy doładowaniu
    > 100zł i powyżej za minutkę płaci się 0,20 zł do wszystkich poza siecią P4

    A moglbys wskazac stosowny punkt cennika?
    Bo np. tu:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2686/2750752
    .pdf
    Jest - a i owszem - mowa o 20 gr, ale tylko do Orange i na stacjonarne.
    Do Ery i Plusa jest 60 gr zawsze, niezalenie od doladowania, a do P4 75 gr.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-30 09:20:09
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

> [...]
    > Jest - a i owszem - mowa o 20 gr, ale tylko do Orange i na stacjonarne.
    > Do Ery i Plusa jest 60 gr zawsze, niezalenie od doladowania, a do P4 75

    Uszanowanie

    Racja , sporadycznie dzwonie do innych operatorów ,
    Orange i stacjonarne po 20 groszy, pozostałe 60 groszy , P4 75 groszy .
    Z moich subiektywnych obserwacji wynika że 95 procent połaczeń
    to te same numery w Orange i stacjonarne :-) - dlatego pewnie
    ten plan taryfowy zupełnie mi odpowiada - przynajmniej narazie .

    --
    awiesiek

  • 5. Data: 2009-03-30 09:30:46
    Od: gregor <g...@s...pl>

    awiesiek pisze:
    SDD

> [...]
    > to te same numery w Orange i stacjonarne :-) - dlatego pewnie
    > ten plan taryfowy zupełnie mi odpowiada - przynajmniej narazie .

    wlasnie tak sobie to tlumacz

    gregor

  • 6. Data: 2009-03-30 09:42:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >O ile zauwazylem to simplus i taktak team w jakiś sposób zareagowali na
    >promocję play fresh... a co z pomarańczą? jednak 29gr a 60gr to spora

    Widocznie symulacje podpowiadają , że mniej stracą na odejściu kilku
    klientów niż na obniżce.
    Obniżka to 50% mniej od 5 milionów klientów , a jeśli odejdzie 100 000 - 200
    000 to jednak
    będzie mniejsza skala straty. Rynek jest nasycony, a ludzie leniwi. Coś może
    się ruszyć po 6 m-cach
    gdy ludzie zaczną być sfrustrowani. Play zakłada zdobycie w tym roku 1
    miliona klientów. To po
    333000 od każdego no i nie każdy klient od razu porzuci obecnego opa.
    Zacznie od uruchomienia
    drugiego telefonu.

    tl

  • 7. Data: 2009-03-30 09:44:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie tak sobie to tlumacz

    No sorry, ale jak gosciu duzo dzwoni do Orange - wygadujac co najmniej 100
    zl na 5 miesiecy - to nie przekonasz go (ani mnie), ze placic 29 groszy jest
    lepiej niz 20 groszy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-30 09:51:39
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 10:21:06 +0200, Miki napisał(a):

    > O ile zauwazylem to simplus i taktak team w jaki? sposób zareagowali na
    > promocje play fresh... a co z pomarancz?? jednak 29gr a 60gr to spora
    > roznica....

    Cóż, francuski właściciel nie należy do szybkich i konkretnych. Pamiętam
    jak wszedł na rynek z Orange na kartę, był to śmiech na sali. Zakładam, że
    tym razem będzie podobnie, reakcja już jest spóźniona i będzie pewnie
    nieciekawa. Możliwe, że dadzą dzwonienie do 3 numerów w Orange za kilka
    złotych miesięcznie. Dopiero gdy odpłynie kilkaset tysięcy klientów reakcja
    będzie odpowiednia.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 9. Data: 2009-03-30 10:00:54
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > No sorry, ale jak gosciu duzo dzwoni do Orange - wygadujac co najmniej 100
    > zl na 5 miesiecy - to nie przekonasz go (ani mnie), ze placic 29 groszy
    > jest lepiej niz 20 groszy.

    Dzwoni tez na stacjonarne, a w Play Fresh za rozmowy ze stacjonranymi moze
    zaplacic 5 gr. Drozej bedzie mial tylko o 9 gr do Orange a wszedzie indziej
    sporo taniej
    (31 gr taniej do Ery/Plusa i 46 gr taniej do Playa). Do tego dochodza
    pratktycznie
    darmowe SMSy krajowe do wszystckih operatorow. Wiec naprawde musi
    dzwonic tylko do orange by oplacalo sie byc w Orange.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-03-30 10:03:03
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > zl na 5 miesiecy - to nie przekonasz go (ani mnie), ze placic 29 groszy jest

    przecież nikt Cię nie przekonuje, sam za jakiś czas zrezygnujesz :)
    az