  • 1. Data: 2009-10-23 05:29:12
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 19:13:00 +0200, marcan napisał(a):

    > Sprawę należałoby zgłosić do
    > PIH i UOKiK,

    To czemu tego nie zrobisz? Tak ciężko napisać pismo? Równie dobrze to co
    napisałęś teraz mógłbyś zaadresować do nich. Pomijam już fakt kupowanie w
    sklepie który jEURż raz pokazał Ci co potrafi, bo tego to nie rozumiem.
    Dodatkowo może któryś z was oszukanych spróbnować pokusić się o
    odszkodowanie z powodu niedotrzymania umowy. Nie wiem czy są jakieś szanse,
    ale myślę, że nie ciężko byłoby udowodnić utracone zyski (np. miałeś robić
    jakieś zlecenie, które było uzależnione od sprzętu który sklep się
    zobowiązał dostarczyć) przez nierzetelność sprzedawcy.

    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-10-23 07:57:40
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 23 Paź, 07:29, zly <b...@N...fm> wrote:

    > To czemu tego nie zrobisz? Tak ciężko napisać pismo?
    > marcin

    Widac ze Polska sie zamerykanizowala, bo tam wszystkie...powiedzmy
    prawie wszystkie firmy wysylkowe w tenn sposob oszukuja.
    Tylko niech mi nikt nie pisze ze udalo mu sie kupic to co chcia, bo to
    sie zdarza. . To sa wyjatkowe wyjatki.
    Przez 30 lat sie tam z nimi uzeralem.Najbardziej narazeni sa ludzie
    niezdecydowani na konkretny produkt.
    StaM