  • 1. Data: 2010-03-13 20:00:51
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Od: foto-net <i...@f...pl>

    marcan uprzejmy(a) byl(a) napisac:
    > Witam,
    > Chciałem wszystkich ostrzec przed zamawianiem czegokolwiek w firmie Foto-Net
    > w Sopocie. Firma ta chwali się na swojej stronie www.foto-net.pl bardzo
    > niskimi cenami i szybkimi czasami dostaw. Już po raz kolejny wykazali się
    > nieuczciwością wobec mnie. Opiszę ostatni przypadek. Nauczony poprzednim
    > nieudanym zakupem (niezrealizowana dostawa) postanowiłem postępować
    > dokładnie wg wskazówek z regulaminu. Złożyłem zapytanie dot. towaru z ich
    (...)

    Witam, tu Irek Zdrowak z Foto-Net, przepraszam, że odpisuję teraz
    dopiero, sprawa mi umkneła. Co du użytkownika marcan sprawa została
    załatwiona w satysfakcjonujący sposób, użytkownik miał się wypowiedzieć
    co do tego faktu, być może jeszcze nie, zdążył tego zrobić lub będzie od
    nas potrzebował jakieś rzeczy, zgodnie z ustaleniami. Co do sprawy chyba
    nie ma sensu jej komentować i rozgałęziać dyskusji w nieskończoność, jak
    w każdym sklepie intenetowym zdarzają się różne przypadki, mniej lub
    bardziej ciekawe, ten tutaj opisany jest jednostronnie, niech zostanie
    jak jest, sprawa rozwiązana nie ma sensu więc tłumaczyć.
    Co do reszty grypowiczów wypisujących ciekawe historie - sporo z nich w
    ogóle nie miało miejsca (na przykład Pan od kamery, nie sprzedajemy
    kamer i nie sprzedawaliśmy ich na moment który opisuje, zresztą gdyby
    nawet nikt u nas nie przypomina sobie takiego przypadku. Co ciekawe
    NIGDY nie przyjmujemy wpłat za towar dokąd nie potwierdzimy zamówienia,
    co zresztą pisze w naszym regulaminie. Gdyby była wpłata klient dostał
    by towar. Ale to taki mały szczegół :) Ludzie często mylą sklepy a
    nieczytanie umów jest na porządku dziennym, jak również wymyślanie
    scenariuszy.
    Pan od "egzotycznego obiektywu" opisujący dziką satysfakcję z powodu, że
    mroziliśmy pieniądze w sprzęcie dla niego "egzotycznym" - po prostu
    sytuacja na rynku była taka, że udało się załatwić szkło, jednak do
    końca nikt nie miał potwierdzenia, że się uda, a jednak zaryzykowaliśmy
    i ściągnęliśmy licząc się z tym, że klient nie weźmie. Sytuacja mocno
    przekoloryzowana i jednostronna, podobnie jak większość tego typu
    opinii, które napędza ten wątek. No cóż każdy ma prawo pisać co zechce
    nawet jeśli są to bzdury. Bardzo cenie sobie wszelkie opinie, gdyż
    pomagają nam głównie w kontaktach i rozmowach z klientami, dlatego za
    wszystkie wypowiedzi serdecznie dziękuję. Proszę również o rozsądna
    ocenę naszego sklepu, w tym roku 11 lat na rynku co o czymś świadczy ale
    wiem, że i zobowiązuje. Staram się nie zrażać do ludzi, szczególnie po
    przeczytaniu takich wypowiedzi, czasem tylko łapię się za głowę jakie
    historie można wymyślić. Pozdrawiam.

    Irek