  • Data: 2018-07-25 13:08:42
    Temat: Re: Oszustwo czy blad systemu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Abstrahując od tego konkretnego numeru (i sensu takiego przekrętu),
    >zastanawiam się, czy nie dałoby się tak zakłócić sygnalizacji po
    >stronie odbiorczej, żeby sieć uznała sms za doręczony (i policzyła
    >opłatę), a telefon uznał próbę za nieudaną i ponawiał wysłanie...

    Jakis jamming w poblizu telefonu, wlaczony w sprytnym momencie ?
    Pakiet wysyłajacy wychodzi, a opowiedz sieci juz nie przychodzi ?

    Moze, nie znam sie ... czy sieci nie powinny byc jakos zabezpieczone
    przed takimi zanikami - jakis identyfikator SMS, zeby wiedziec ze
    proba ponowna.

    >PS. Co w ogóle telefony robią przy próbie wysłania sms na za długi
    >numer?

    Zapewne wysylaja. A reszte to juz centrum SMS zalatwia.

    No i tu moga byc kolejne cuda - nie trafia w schemat, powoduje blad
    programu ... i centrum nie wysyla SMS.

    Moje telefony (Play i Orange) po paru sekundach twierdza, ze nie udalo
    sie wyslac.

    J.