  • Data: 2010-11-10 10:16:28
    Temat: Re: Otagowanie pytań ankiety
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-10 10:10, Mirosław Zalewski pisze:
    > listopad roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Daniel Stalica:
    >
    > Odpowiadając rzeczowo:
    > Po to że nie było mowy o tym że linkować ma tylko tekst i nic wokoło.

    Ten wątek miał za zadanie udowodnić ze nie da się osiągnąć pewnego
    efektu nie umieszczając linku w elemencie blokowym, co podważa
    postawiona tezę.

    > Możesz sobie ustawić szerokość bloku na, powiedzmy, $liczba-znaków+2 ex
    > to link powinien się zmieścić a jednocześnie 99,9% użytkowników nie
    > zauważy że linkuje nie tylko tekst ale i jakaś przestrzeń wokół niego.

    Litości, po co?

    > Odpowiadając nierzeczowo:
    > czepiasz się pierdół. Podaj chociaż jedną *realną* sytuację w której
    > będzie to miało znaczenie. Inną niż ,,mój zleceniodawca co prawda nie ma
    > bladego pojęcia o WWW, ale kazał żeby linkował tylko tekst".

    Choćby link w stopce strony, linkowana powinna być tylko cześć tekstowa,
    gdyż kliknięcie w obszar nieokreślony nie powinno skutkować podążeniem
    za linkiem do wykonawcy. Zapewniam cię, że każdy świadomy właściciel
    serwisu sobie tego nie będzie życzył.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.