  • Data: 2015-03-04 10:09:02
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przestań z definicjami.

    ROTFL.

    > Nie zmieniam zdania.

    Oczywiście masz prawo twierdzić że białe jest czarne ale nie dziw się jak
    Cię ktoś nazwie idiotą.

    > Strajki to potwierdzają ewidentnie.

    Ciekawa "logika": Strajk w obronie przywilejów potwierdza brak przywilejów i
    bycie ofiarą.

    > Nie. Pierwszy milion ukradł.

    Kłamiesz albo jesteś idiotą.

    > Il jest bogatych? 5%?

    Ilu by ich nie było nie ma powodu by im bogactwo zabierać i rozdawać innym.

    > no to 95% to lenie.

    Zdecydowanie jesteś idiotą skoro uważasz że świat składa się z bogatych i
    leni.

    > Nie opowiadaj bredni, że w interesie biednego jest być okradanym przez
    > bogatego.

    Nie opowiadam. W ogóle nie pisałem o okradaniu - to Twoje wymysły.

    W interesie każdego (i bogatego i biednego) jest by wszyscy (i bogaci i
    biedni) mieli jak najwięcej bo wtedy zapłacą większe podatki.
    A więc zdanie że w interesie biednych jest by bogaci byli bogatsi jest
    prawdziwe.

    > Każdy pilnuje swojego interesu. Nie ma żadnej solidarności biednego z
    > bogatym. Na pewno nie ma społecznej zgody na to by jednostki były skrajnie
    > bogate a masy biedne.

    Oczywiście i właśnie dlatego komunizm gdzie masy były skrajnie biedne a
    garstka rządzących bogata upadł.

    > Kogo szkoda? Tego co potem dostał 2% poparcia i stał się pośmiewiskiem?

    Przeczytaj jeszcze dwa razy: raz powoli a drugi ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam
    Ergie