  • Data: 2015-03-04 10:18:00
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja nikogo nie nazywam leniami.

    Kłamiesz

    > Tylko sobie drwię z takiego szufladkowania.

    To najpierw sobie kup słownik i zacznij go używać.

    > To nie wiesz czego chcą obywatele. Chcą chociaż minimum-pracy i chleba, a
    > wielu godnej pracy i chleba z masłem. Znane są ogłoszenia "oddam życie za
    > pracę".

    ROTFL

    Lenin jako żywy.

    > A wypłaty?

    Procentowo idioto!

    > Nic się nie pogubiłem. Państwo to my. Nie urzędasy różnych szebli tylko
    > my.

    No to zrozum wreszcie że _my_ nie chcemy by państwo zapewniało pracę!

    > Państwo musi tworzyć/ułatwiać tworzenie miejsc pracy a nie
    > wyzyskiwać/żerować na wyzysku obywateli.

    No i? Udowodniłem już że państwo stworzyło warunki wystarczające do tego by
    ktoś mógł zostać milionerem w ciągu kilku lat. No to może dla odmiany teraz
    Ty udowodnij swoją tezę, a ja idę po popcorn i czekam na kolejny odcinek tej
    komedii.

    > Niestety hasło z czasów komuny "rząd się sam wyżywi" nadal funkcjonuje.
    > Wyżywi się z opłacanych podatków. To jest droga do tyranii i upadku.

    Znasz jakiś rząd który nie utrzymuje się z podatków tylko z czegoś innego?
    Pomyśl logicznie skoro rząd utrzymuje się z podatków to w jego interesie
    jest by społeczeństwo było jak najbogatsze bo wtedy będzie płacić więcej
    podatków.

    Pozdrawiam
    Ergie