    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Mon, 3 Nov 2014 16:40:06 +0100

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-11-02 22:56, J.F. pisze:
    >A tajemnica bankowa? Sugerujesz że bank, ot tak poda Ci stan konta
    >delikwenta?

    Nie wiem, moze w USA podaje. A przynajmniej mozna sprawdzic pokrycie
    czeku..

    Bo glownie zakup samochodu mi przychodzi na mysl, cena zazwyczaj
    spora, odleglosc tez, chce sie zalatwic szybko, tu cos zastepujacego
    gruby plik zielonych papierkow moze byc przydatne.
    Szczegolnie w kraju, gdzie plik zielonych papierkow zle widziany -
    dealer narkotykow czy co ?

    >I czym to się różni od kwitka z terminala karty płatniczej, tego do
    >podpisania? Kształtem?

    Rozliczaniem prowizji i ryzykiem.

    >Z klasycznym czekiem nie ma to nic wspólnego. Albo bardzo mało.

    Formalnie to jednak czek. Nasze prawo czekowe tez nie wymaga bankowego
    papieru.

    0283

    1936 !

    J.