  • 1. Data: 2016-06-09 18:09:13
    Temat: P8 lite vs modem
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam

    W jaki sposób połączyć P8 lite, jako modem, z kompem, po usb? Do tej
    pory wszystkie fony z androidem robiły to automatycznie i były widziane
    jako karta sieciowa.
    BTW Wiem że można użyć go jako hotspot wi-fi, ale niezbyt mi to pasuje.
    Podobnie jak przekładanie sima do modemu usb.

    --
    ALEX MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2016-06-09 18:16:03
    Temat: Re: P8 lite vs modem
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 9.06.2016 o 18:09, ALEX MR pisze:
> [...]
    > BTW Wiem że można użyć go jako hotspot wi-fi, ale niezbyt mi to pasuje.
    > Podobnie jak przekładanie sima do modemu usb.

    Już nieaktualne. Podłączyłem :-)