    From: Sławomir Bem <s...@d...piac.hu>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy
    Date: Thu, 21 Sep 2006 12:50:56 +0200

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@c...3miasto.net> napisał w wiadomości
    news:1158830488.430501@chylonia...

    > chciałbym żeby ktokolwiek co prowadzi takie listy, nim kogoś dopisze to
    > najpierw kontaktował się z administratorem (czyli mną w tym przypadku) w
    > celu wyjaśnienia sprawy a nie dopisywał nic nie mówiąc. DOpiero jesli nie
    > byłoby żadnej odpowiedzi to można wpisywać.

    Chyba nie wiesz co mowisz ;) Admin nie ma ciekawszej roboty
    jak szukac tysiecy adminow sieci z ktorych przychodzi spam i sie z nimi
    kontaktowac.
    To jego lista i dodaje adresy wg swojej polityki.

    Piszac takie rzeczy nie zdajesz (chyba) sobie sprawy ze skali problemu.
    Owszem mozna podejmowac proby kontaktu z adminem listowanego systemu,
    ale sa pewne granice i widac nie miales tego szczescia zeby do ciebie napisali.

    Co do WP to jedno co napewno powinni zrobic skoro wlaczyli by default
    jakakolwiek liste blokujaca, dodac OBOWIAZKOWO biala liste
    dla kazdego usera, co by zalatwilo Twoj problem w wiekszej czesci.
    W innym przypadku to amatorszczyzna i badziewie,
    a ktos tu sie podniecal jaki to profesjonalny system ten wp ;)
    bylbys na czarnej - odbiorca dodal by cie do bialej i po sprawie,
    i wilk syty i owca cala.