  • Data: 2019-01-05 01:07:29
    Temat: Re: PI Expert: grubość drutu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Oprócz gęstości prądu bardzo ważne jest wypełnianie warstw i okna
    > karkasu. Jeśli przyjmiesz duży rdzeń, to PIExpert spróbuje powypełniać
    > jak się da.

    Rzeczywiście, tak to właśnie działa: dla ETD29 chce już nawijać
    pierwotne 3xAWG25, choć inne parametry się nie zmieniły. Nawet
    bias winding nagle chce nawijać bifilarnie, choć będzie z niego
    brał jakieś nędzne miliwaty..

    > Straty w transformatorze flyback 0.58W to bardzo niedużo jak na moc
    > 24W - to nawet nie 2.5%

    Dla szczeliny 0,32mm i 3F3 (nie umiem tego zmienić, mam 3C94,
    a 3C95/N95 też jest do zdobycia) wychodzi mu 0,366W przy 284mT.
    Chyba trochę odleciał, nawet w CCM to sci-fi.

    Pozdrawiam, Piotr