  • Data: 2009-06-01 11:07:33
    Temat: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tony" news:l2gl49rcilfk.1a74k22vf1ak0.dlg@40tude.net

    > I okazało się - zgodnie z przewidywaniami - że pieniądze z konta
    bonusowego
    > znikły.

    Oooo, a ja jako człowiek lekko zakręcony zapomniałem wczoraj wygadać kasy
    jaką dostałem za przeniesienie numeru do PLAY. Przed chwilą sprawdzam stan
    konta i... i pieniądze które miały "ważność" do wczoraj przeszły mi na
    obecny miesiąc i teraz mam resztke majowej kasy + 20 zł na czerwiec.
    Wszystko ważne do 30 czerwca br.

    > Play nie byłby Playem gdyby czegoś tu nie popsuł i komunikat teraz wygląda
    > tak:
    > Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No
    > Expiration Date.

    Czy oni losowo wybierają użytkowników, którym kasa przejdzie na następny
    miesiąc, a którym nie?

    > Pozdrawiam
    > Tony

    Pozdrawiam