  • 1. Data: 2009-05-29 20:20:12
    Temat: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy środki jakie PLAY zwraca za przeniesienie numeru są dopisywane do
    "standardowego" konta/salda czy też stanowią one jakąś odrębną pulę, która
    nie wlicza się do pieniędzy zgromadzonych na koncie po przez doładowania?

  • 2. Data: 2009-05-29 20:56:25
    Temat: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > stanowią one jakąś odrębną pulę, która
    > nie wlicza się do pieniędzy zgromadzonych na koncie po przez doładowania?

    Tak jak mówisz. I pierw idzie Ci ta promocyjna (oprócz smsów i połączeń
    premium) później "właściwa".

    --
    pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-05-29 21:13:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr M" news:gvpi5p$ddo$1@inews.gazeta.pl

    > Tak jak mówisz. I pierw idzie Ci ta promocyjna (oprócz smsów i połączeń
    > premium) później "właściwa".

    OK. Czyli w tym przypadku mamy jasność. Mam jednak jeszcze jedno
    pytanie/wątpliwość. Mianowicie czy dobrze rozumuję - jeżeli będę chciał
    sobie np. kupić pakiecik 100 minut do PLAY i na stacjonarne to 5 zł, za ten
    pakiet zostanie ściągnięte z kwoty promocyjnej, natomiast "właściwa" nie
    jest ruszana.

  • 4. Data: 2009-05-29 21:26:56
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > pakiet zostanie ściągnięte z kwoty promocyjnej, natomiast "właściwa" nie

    Niestety nie, ściągana jest kwota z pakietu podstawowego. Ten promocyjny
    dedykowany jest tylko do połączeń głosowych (krajowych), MMS i SMS.
    Też myślałem, że jest tak jak pisałeś, ale sprawdziłem i jest tak jak
    pisze powyżej.

    Pozdrawiam
    - Adrian

  • 5. Data: 2009-05-30 05:28:13
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 29 May 2009 23:26:56 +0200, adrian <a...@k...chip.pl>
    wrote:

> [...]
    >dedykowany jest tylko do połączeń głosowych (krajowych), MMS i SMS.
    >Też myślałem, że jest tak jak pisałeś, ale sprawdziłem i jest tak jak

    Jeszcze jedna ważna rzecz apropo tego bonusu, trzeba wiedzieć kiedy
    przenieść numer bo bonus jest ważny nie 30 dni tylko do końca miesiąca
    kalendarzowego. Na przykład jak przeniesiesz numer do 29 maja,
    przyznają ci bonus na 3 miesiące to nie będzie 3 miesiące tylko
    pierwsszy będzie ważny do 31 maja + 2 miesiące 2 kolejne pakiety.

  • 6. Data: 2009-05-30 05:49:46
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    dizel pisze:

    > bonus jest ważny nie 30 dni tylko do końca miesiąca
    > kalendarzowego.

    Tak było przez kilka pierwszych tygodni, później zmienili regulamin i
    teraz jest tak, że bonus jest ważny przez cały okres kiedy jest
    przyznawany czyli przez 3 miesiące. Czyli środki przechodzą.

    W ogóle jest to jakaś dziwaczna sprawa i bardzo tajemnicza!! :)

    Otóż jak by to się miało (w czasie przed zmianą regulaminu) gdyby bonus
    został uruchomiony w ostatnim dniu kalendarzowym o godzinie przykładowo
    23:59:50s. I co? 10 sekund na wykorzystanie 20zł??? W Playu twierdzili
    że tak :)

    Druga dziwna sprawa, że po zmianie regulaminu zaczął on mnie obowiązywać
    mimo że skorzystałem z promocji wcześniej? Czy to zgodne z obowiązującym
    prawem?

    Ale całe szczęście że tak się stało :) bo nie miałem co prawda 10 sekund
    na wykorzystanie tego zwrotu za przeniesienie numeru, ale musiałbym
    dzwonić na siłę :)

    Ktoś się do tego odniesie? Bo dla mnie to archiwum x.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-05-30 06:25:51
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    a jaka jest sytuacja z przyznaną kwota po trzech miesiącach,
    czy jeżeli zostaną jakieś środki po tym okresie to przepadają?
    az

  • 8. Data: 2009-05-30 06:30:53
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Tomek pisze:

    > czy jeżeli zostaną jakieś środki po tym okresie to przepadają?

    Ponoć jak kamień w wodę..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-05-30 07:31:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr M" news:gvqhdt$mk8$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > przyznawany czyli przez 3 miesiące. Czyli środki przechodzą.
    > W ogóle jest to jakaś dziwaczna sprawa i bardzo tajemnicza!! :)

    No to jak Piotrze mi wyjaśnisz fakt, że kiedy sprawdzam stan konta w PLAY
    pokazuje mi informację, że środki bonusowe mogę wykorzystać do 31 maja br?
    Błądy systemu czy jednak prawda?

  • 10. Data: 2009-05-30 07:38:34
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 30 May 2009 07:49:46 +0200, Piotr M <n...@n...pl> wrote:

    >Tak było przez kilka pierwszych tygodni, później zmienili regulamin i
    >teraz jest tak, że bonus jest ważny przez cały okres kiedy jest
    >przyznawany czyli przez 3 miesiące. Czyli środki przechodzą.

    Ostatnio wyczytałem coś takiego:
    http://www.mojplay.pl/topics12/po-przeniesieniu-play
    -daje-d-vt5397.htm