  • Data: 2009-05-09 16:07:02
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
    > Tak, oferta Play mi bardzo odpowiada. Jednakże nie lubię ślepego
    > fanatyzmu, czy
    > jak kto woli opłacanych opinii na "forach onetu".

    Ja miałem "trafiony zatopiony" ale Ty "kulą w płot" :)
    Od fanatyzmu jestem daleki, bo wtedy nie pisałbym, że usługi działają jak
    chcą a nie jak powinny. Po prostu - od świeżaków wymagam trochę mniej niż od
    zasiedziałych, bo wiem z doświadczenia jak ciężko jest zbudować (dziś -
    ponad 10 lat temu było łatwiej) duży system teleinformatyczny działający z
    kilkoma restrykcyjnymi ustawami na pierwszym planie.
    Co do danych osobowych, to długo tak nie pociągniesz. Wystarczy, że "oni"
    znajdą sobie nowego "terrorystę" a wtedy dla Twojego dobra - jakże by
    inaczej - bez dowodu osobistego nie wyjdziesz z domu. Poza tym telefonując
    do kogokolwiek nawet przypadkowego przestajesz być anonimowy. Powiesz, że
    tylko nie chcesz dostawać esów. I to już jest pretekstem do rozpoczęcia
    analizy "a czemu to nie chce tych esów?" a stąd już tylko krok aby
    dowiedzieć się kim jesteś i czego potrzebujesz do szczęścia.
    Teoria spiskowa? Oczywiście, że tak! Ale nie do końca spiskowa. Obecnie
    podobne metody są stosowane wobec podejrzanych o przestępstwa. A Ty już
    jesteś podejrzany, na razie tylko o niechęć do odbierania odgórnych
    komunikatów ale w niektórych oczach stanowisz jakieś tam zagrożenie. Ja
    zresztą też, bo nie dość, że nie cierpię reklam, to jeszcze sam zaniosłem
    dowód osobisty (podwójnie podejrzane) do rejestracji numeru ;)))

    I absolutnie nie wierzę, że Play będzie zawsze taki fajny. Co się polepszy
    to się popieprzy. Pewnie za kilka lat, gdy zrównają stawki MTR albo z
    dowolnego innego powodu zacznie się prawdziwe dojenie...

    No dobra, przymiarki do scenariusza filmu akcji uważam za skończone.
    Życzę dużo słońca i wolnego czasu :)

    Maciek.