    From: Błażej <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Date: Sat, 9 May 2009 21:56:14 +0200

    Dnia Sat, 09 May 2009 11:51:08 +0200, s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Niech zgadnę, do reklamacji potrzeba zarejestrowanej karty?

    Nie bardzo rozumiem zdziwienia osób, które się dowiaduję, że aby załatwić
    reklamację to muszą mieć zarejestrowany numer. Jeszcze do niedawna byłem
    użytkownikiem Simplusa (chyba 4 lata), i aby załatwić jakąkolwiek
    reklamację musiałem zarejestrować numer. W Play jestem od czasu wejścia
    Play Fresh i raz zdarzyło mi się zgłosić reklamację przez www (bardzo
    rzadko dzwonię do BOK). Otrzymałem odpowiedź, że muszę mieć zarejestrowany
    numer. Zrobiłem to, odpowiedź otrzymałem na reklamację, jestem zadowolony i
    żadnego spamu z Simplusa, ani jak na razie z Play nie otrzymuję.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej