  • Data: 2016-09-25 20:11:37
    Temat: Re: PLSU GSM - co trzeszczy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal"

    Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko
    SIM).
    Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

    Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,
    szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów, jakość
    głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest
    dobrze lub bardzo dobrze.

    Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż
    w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak
    wszędzie).

    Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do
    zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą
    tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?

    Ciekaw jestem waszych opinii.
    ---
    Z Plusem jak korzystałem to miałem następujące problemy:
    - Jak zepsuł się ich router kupiony w umowie wiązanej i nie mogłem korzystać
    to nie uznali mojej reklamacji dotyczącej abonamentu
    - Jak odchodziłem z sieci z jakimś numerem to nie zwolnili numeru bo miałem
    zerowe konto, musiałem piątaka im zapłacić
    - Jak potrzebowałem zaraz po zakupie ustawić konfigurację to czekałem w BOK
    1,5 h
    - Były chyba jeszcze takie przeboje, że jak nie zapłaciłem 10 zł na ponad
    100-złotowy rachunek to mi internet wyłączyli

    Jakoś nie mogę zaufać tej sieci, ale pozdrawiam i życzę sukcesów :-)