    From: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PO IG 8.4.
    Date: Thu, 22 Sep 2011 00:52:57 -0700 (PDT)

    On 21 Wrz, 00:12, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

    > Super. Zassałem listę i po pobieżnej lekturze stwierdzam, że dane
    > wynikające z inwentaryzacji są prawdopodobnie biegunowo odległe od
    > rzeczywistości, co zresztą było już przedmiotem ożywionych dyskusji
    > tutaj na etapie trwania inwentaryzacji. Na 'własnym podwórku' znalazłem
    > obszary o 'udokumentowanej' penetracji ZERO, a tymczasem wiadomo, że
    > panoszą się tam radiówki maści wszelakiej. Skoro 'u siebie' zauważyłem
    > taki trend, są podstawy ku temu aby twierdzić, że schemat powtarza się w
    > skali kraju. Ergo - proszę o wybaczenie - operatorzy w większości
> [...]

    Dane są niestety takie jakie Panstwo przekazaliscie, ze wszystkimi
    tego konsekwencjami. Najszybciej ujawniają się konsekwencje nie
    przekazania (bo wpuszczamy na ten rynek konkurencję, nie podlega on
    ochronie przed zbędną duplikacją sieci). W dalszym terminie pojawią
    się konsekwencje przekazania danych nadwymiarowych - bo będą kontrole
    w terenie.
    Proszę o zapoznanie się także z linkiem:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=7166&layout=3&page=text
    W najblizszych dniach planujemy pierwsze spotkanie Rady
    Inwentaryzacji. A potem znowu spotkanie otwarte.