  • Data: 2011-09-24 21:42:45
    Temat: Re: PO IG 8.4.
    Od: Wojciech Zaburko <a...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-24 22:11, Korowiow pisze:

    > A dlaczego właściwie Ty nie postarałeś się o tą dotację i nie odpaliłeś
    > w tych miejscach ze swoich nadajników "darmowego" internetu?
    > Jeszcze nic straconego. Zamiast pisać elaboraty na newsach zacznij pisać
    > wnioski o dotacje.
    >
    > Korowiow

    no właśnie i tu jest problem:

    "warunkiem uzyskania wsparcia na realizację projektu jest przedstawienie
    dokumentu uwierzytelniającego posiadanie środków zabezpieczających
    wymagane współfinansowanie projektu np. promesa kredytowa - przed
    podpisaniem umowy o dofinansowanie"

    czyli masz kasę to ją dostaniesz, nie masz to i nie będziesz miał. Tyle
    w tym temacie.

    A poza tym próbowałem ale wydaję mi się że jestem za mały aby się na to
    załapać. Próbowałem i niestety nic z tego nie wyszło - wnioski
    odrzucone. Mam wrażenie że dotacje otrzymują tylko ci którzy potrafią
    się zakręcić za tym, jak dla mnie koszty które należy ponieść "na
    dotację" są takie same lub nawet większe od wnioskowanej kwoty dopłaty.
    Wiem że bardziej opłaca się na większą kasę zrobić wniosek ale to są
    schody których nie jestem w stanie pokonać.

    Za to zauważyłem i rozmawiałem o tym z wieloma osobami, że dotację
    otrzymują firmy-widma, które istnieją tylko wirtualnie, zakładane
    2008,2009r. a i dziwne bo po otrzymaniu przez nie dotacji, nie widać i
    nie słychać, aby takie firmy coś realnie zrobiły, jak to jest możliwe?