  • Data: 2004-04-14 15:37:22
    Temat: Re: PROVIDER jaki?
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A na jaki adres te maile poszly?
    >
    > D.

    na:
    <m...@k...net> bo on mi odpowiedzial za pierwszym razem.

    Tak wlasciwie to czar internetu zadzialal bardzo szybko,
    gdyz po jakiejs godzinie od wyslania mojego poprzedniego majla ze "skarga"
    :-)
    - nagle dostalem odpowiedz z czego sie ucieszylem i podjalem decyzje o zostaniu
    klientem "komrelu".

    Tak wiec czuwajacemu
    "dobremu duchowi" KOMRELU dzieki,
    i mam nadzieje ze bede zadowolonym klientem, bo wydaje sie ze nie ma powodu aby
    bylo inaczej

    pzdrv
    Bahad