  • 1. Data: 2004-03-23 23:01:13
    Temat: PROVIDER jaki?
    Od: "Bahad" <b...@o...pl>

    ktorego providera polecacie?
    tani, dobry, szybki i wogule?

    potrzebuje serwer wirtualny na mniej wiecej 100 - 200 mb
    ze 2 - 5 skrzynek pocztowych, 2 wlasne domeny, z 5 subdomen,
    odwiedzajacych do 50 - 100 dziennie, moze 200 glownie z polski.
    zeby sie toto nie dlawilo

    Nie potrzebuje baz danych i innych bajerow

    Bahad

  • 2. Data: 2004-03-23 23:08:15
    Temat: Re: PROVIDER jaki?
    Od: "SAintol" <saint(nielubiespamu)@smsnet.pl>

    z czystym sumeiniem polecam: home.pl

  • 3. Data: 2004-03-23 23:17:10
    Od: "PrescottWa" <p...@U...op.pl>

> [...]
    | ze 2 - 5 skrzynek pocztowych, 2 wlasne domeny, z 5 subdomen,
    | odwiedzajacych do 50 - 100 dziennie, moze 200 glownie z polski.

    Polecam Serwis Rubikon od Web Corporation Polska. Maja super data center,
    świetne łącza i dobrą obsługę techniczną. Ja prowadzę u nich od 4 lat konto
    pocztowe. Rewelka. A świadczą różne usługi. Super sprawą jest przetestowanie
    usługi przez 14 dni bez zobowiązań. Jak nie opłacisz pro formy to konto
    zostaje zablokowane i po sprawie. Więcej i szczegółowo na WWW

    http://rubikon.pl/rubikon/oferta/serwerwww.html

    PrescottWa

  • 4. Data: 2004-03-24 01:15:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PrescottWa napisał:
    > Super sprawą jest przetestowanie usługi przez 14 dni bez zobowiązań.
    > Jak nie opłacisz pro formy to konto zostaje zablokowane i po sprawie.

    Tak jak i u innych dobrych dostawców usług internetowych - try before
    you buy.

    K.

  • 5. Data: 2004-04-04 20:49:04
    Od: d...@w...sobie.to

    Bahad <b...@o...pl> wrote:

    > potrzebuje serwer wirtualny na mniej wiecej 100 - 200 mb
    > ze 2 - 5 skrzynek pocztowych, 2 wlasne domeny, z 5 subdomen,
    > odwiedzajacych do 50 - 100 dziennie, moze 200 glownie z polski.
    > zeby sie toto nie dlawilo

    http://www.komrel.net - wyjdzie okolo 12 zl miesiecznie. Da sie placic
    SMSem (jeden SMS na trzy tygodnie)

    > Nie potrzebuje baz danych i innych bajerow

    No to sobie nie wlaczysz :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    43. Hire a night watchman to guard the room while you are sleeping.

  • 6. Data: 2004-04-08 14:11:40
    Od: "bahad" <b...@o...pl>

    > http://www.komrel.net - wyjdzie okolo 12 zl miesiecznie. Da sie placic
    > SMSem (jeden SMS na trzy tygodnie)

    > No to sobie nie wlaczysz :)
    >
    > D.

    Sprawdzilem i rzeczywiscie oferta mi sie podobala.
    Zadalem jakies im jakies pytanie, odpowiedzieli.

    A kiedy doszlo do zakladania i mialem problem techniczny z ktorym sie do nich
    zwrocilem - kontakt zdechl.
    Przestali odpowiadac na jakiekolwiek maile.

    Jesli wiec przestali odpowiadac zanim zostalem ich klientem (problem techniczny
    polegal jedynie na tym ze chcialem przeniesc na ich DNS swoja domene i prosilem
    ich zeby dokonali u siebie odpowiednich zmian tak zebym mogl w NASKU wpisac ich
    serwery DNS)

    to nie daj Boze jak juz czlek zostanie klientem to przepadlo
    :-)
    a poniewaz juz mialem takie doswiadczenia z Bellatrix to wole kogos kto
    odpowiada na maile, chocby ta odpowiedz miala byc "skontaktuje sie z panem jutro
    czy za tydzien bo teraz nie mam melodii do roboty"

    szkoda, bo oferta wydawala sie sympatyczna

    Bahad

  • 7. Data: 2004-04-13 23:47:08
    Od: d...@w...sobie.to

    bahad <b...@o...pl> wrote:

    > A kiedy doszlo do zakladania i mialem problem techniczny z ktorym sie do nich
    > zwrocilem - kontakt zdechl.
    > Przestali odpowiadac na jakiekolwiek maile.

    A na jaki adres te maile poszly?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    7. Put your glasses on before you go to bed. Take them off as soon as

  • 8. Data: 2004-04-14 15:37:22
    Od: b...@o...pl

    > A na jaki adres te maile poszly?
    >
    > D.

    na:
    <m...@k...net> bo on mi odpowiedzial za pierwszym razem.

    Tak wlasciwie to czar internetu zadzialal bardzo szybko,
    gdyz po jakiejs godzinie od wyslania mojego poprzedniego majla ze "skarga"
    :-)
    - nagle dostalem odpowiedz z czego sie ucieszylem i podjalem decyzje o zostaniu
    klientem "komrelu".

    Tak wiec czuwajacemu
    "dobremu duchowi" KOMRELU dzieki,
    i mam nadzieje ze bede zadowolonym klientem, bo wydaje sie ze nie ma powodu aby
    bylo inaczej

    pzdrv
    Bahad

  • 9. Data: 2004-04-23 12:33:09
    Od: d...@w...sobie.to

    b...@o...pl wrote:

> [...]
    > :-)
    > - nagle dostalem odpowiedz z czego sie ucieszylem i podjalem decyzje o zostaniu

    Cieszy mnie to :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    45. Practice needlepoint every night. At one point, grab your thumb