  • Data: 2017-02-23 13:40:08
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 12:42, J.F. pisze:

    > A co bylo wczesniej we flocie ?

    Tytułowe PUGi.

    > Bo oprocz "niemcy lubia niemcow", to moze byc pare innych przyczyn:
    > a) upust korporacyjny, na rodzine VW mamy znizki,
    > b) "skody sa dobre i tanie" ... a przynajmniej takie panuje u nas (tzn u
    > tego Niemca przekonanie)

    Tym niemniej wcześniej im się warunki i upusty podobały.

    > c) my tu jestesmy porzadna niemiecka firma i musimy sie reprezentowac w
    > porzadnych, niemieckich samochodach.

    Taa. Fabia:P

    > Ale jakich rozwiazan - cementu, piasku, stali zbrojeniowej, czy kafelek,
    > farb, okien, klimatyzacji ?

    Wykonawca musiałbyc francuski, czy choćby "francuski". Betonu nie
    sprowadzali z Francji... ale coś za niespodzianka brali od Lafarga;)

    > A moze instalacji elektrycznej czy sieci komputerowej ?

    To akurat praktycznie w całości (oprócz kabli elektrycznych).

    > Zrozumiale jest, ze projektant daje rzeczy, ktore zna ...

    Hmmm. My byliśmy projektantami. I dostaliśmy po prostu przykaz "na czym
    mamy się znać":P

    > Najlepsze interesy sa na cewkach zaplonowych Sagem :-)

    A ja myślałem że na tuszach od drukarek;)

    Shrek