  • 1. Data: 2021-06-26 21:52:39
    Temat: Padł GTX 770 Ti - co na zastępstow?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Hej, testy jeszcze trwają, ale najprawdopodobniej padł mi GTX 770Ti i
    szukam czegoś na zastępstwo - co cenowo dzisiaj jest zgodne i lepsze, mniej
    proądożerne i grzejące się? Poleci ktos coś?

    Kilka słów na koniec:
    Karta działała chociaż od czasu do czasu komp się wieszał. Sądziłem, że to
    RAM, rozebrałem wyczyściłem wszystko, przedmuchałem powietrzem, poskładałem
    i GTX już nie wstał - 123% obrotów wentylatory, obraz czarny....
    Najprawdopodobniej przez te cholerne upały i brak klimy w pomieszczeniu :)
    Póki działał to działał, ale po przedmuchaniu stwierdził, że działac nie
    będzie. Spróbuje go jeszcze "podgotować", ale tak czy siak szukam karty o
    podobnej/lepszej wydajności bo filmy sie samę nie wyrenderują :p

  • 2. Data: 2021-06-27 00:22:14
    Temat: Re: Padł GTX 770 Ti - co na zastępstow?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-26, Roger(OS) <s...@z...hell> wrote:
> [...]
    > będzie. Spróbuje go jeszcze "podgotować", ale tak czy siak szukam karty o
    > podobnej/lepszej wydajności bo filmy sie samę nie wyrenderują :p

    Gorzej jak to jednak wariant bardziej pesymistyczny :)
    Masz gdzie sprawdzić tę kartę na innej maszynie?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-06-27 01:53:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Gorzej jak to jednak wariant bardziej pesymistyczny :)
    > Masz gdzie sprawdzić tę kartę na innej maszynie?

    Przywracanie systemu nie pomoże? Albo zajrzenie do BIOS-u?

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-06-27 07:03:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-26, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Przywracanie systemu nie pomoże? Albo zajrzenie do BIOS-u?

    On ją tylko wyczyścił. Pewnie mu nie wstaje przy starcie komputera,
    czyli nie ma w ogóle obrazu od poczatku, a nie dopiero jak się system
    ładuje.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-06-27 10:53:40
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 26/06/2021 20:52, Roger(OS) wrote:
    > Hej, testy jeszcze trwają, ale najprawdopodobniej padł mi GTX 770Ti i
    > szukam czegoś na zastępstwo - co cenowo dzisiaj jest zgodne i lepsze, mniej
    > proądożerne i grzejące się? Poleci ktos coś?

    Jestes pewny ze to 770 Ti?

    https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

    Tu nie ma 770 Ti, jest tylko 760 Ti i 780 Ti. Ale gdzies tam kiedys moze
    zostala wydana:
    https://wccftech.com/nvidia-possibly-preparing-gefor
    ce-gtx-770-ti-midrange-cards-tackle-amd-r9-r7-series
    /#ixzz2gPgIx1cW

    Tak czy siak, WSZYSTKO dzisiaj bedzie lepsze, mniej pradozerne i
    grzejace sie od 770, 770 Ti (?), 780 czy 780 Ti.

    Sprecyzuj dokladnie model karty to bedzie mozna konkretnie porownac.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2021-06-27 14:04:12
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 09:53:40 +0100, pioruns napisał(a):

> [...]
    > grzejace sie od 770, 770 Ti (?), 780 czy 780 Ti.
    >
    > Sprecyzuj dokladnie model karty to bedzie mozna konkretnie porownac.

    Faktycznie to nie 770Ti, pomyłka. Oznaczenie Ti to mam w innym PC "750 Ti"
    ta z oznaczeń na naklejce:
    GTX 770 Phantom 4096M DDR5 256B

  • 7. Data: 2021-06-27 14:05:27
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sat, 26 Jun 2021 22:22:14 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Gorzej jak to jednak wariant bardziej pesymistyczny :)
    > Masz gdzie sprawdzić tę kartę na innej maszynie?

    Teoretycznie tak, ale dopiero w tygodniu. Ta wersja jest bardzo prądożerna
    i grzejąca się podejrzewam BGA lub coś usmalonego w sekcji zasilania.
    Dzis rozbiore ją :p

  • 8. Data: 2021-06-27 14:06:24
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 01:53:39 +0200, Animka napisał(a):

    > Przywracanie systemu nie pomoże? Albo zajrzenie do BIOS-u?

    Bez karty system wstaje normalnie na integrze.
    Podejrzewasz sterowniki? Fakt, dzień czy dwa temu przed awarią były
    aktualizowane.

  • 9. Data: 2021-06-27 14:07:42
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 05:03:19 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > On ją tylko wyczyścił. Pewnie mu nie wstaje przy starcie komputera,
    > czyli nie ma w ogóle obrazu od poczatku, a nie dopiero jak się system
    > ładuje.

    Dokładnie, po wyjęciu i odpaleniu na k.zintegowanej system staryuje
    normalnie - po włóżeniu i podpięciu zasilania GTX770 oraz przewodów do
    monitorów wentylatory na 100% i czarno.

  • 10. Data: 2021-06-27 14:16:15
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/06/2021 13:06, Roger(OS) wrote:

    > Bez karty system wstaje normalnie na integrze.
    > Podejrzewasz sterowniki? Fakt, dzień czy dwa temu przed awarią były
    > aktualizowane.

    Odpal z integry, ustaw w BIOSie Video tylko z integry, aby ignorowalo
    osobny GPU (o ile twoj BIOS na to pozwala). Dodaj 770. Odpal system,
    nadal video z integry. Zobacz czy w systemie widac 770, czy ja w ogole
    rozpoznaje, czy trup.

    --
    pozdrawiam, pioruns