  • 21. Data: 2021-06-28 16:24:20
    Temat: Re: Padł GTX 770 Ti - co na zastępstow?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No ale on wyczyścił sprężonym powietrzem. Nasypanie kurzu na kartę pomoże?

    LOL
    Ja to odkurzam/czyszczę odkurzaczem.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-06-29 00:26:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-28, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > LOL
    > Ja to odkurzam/czyszczę odkurzaczem.

    Mam Philipsa. Kiedyś miałem Bosha, ale się wywracał.
    No to czym ma uzupełnić, jeśli okurzył odkurzaczem?

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-06-29 01:18:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mam Philipsa. Kiedyś miałem Bosha, ale się wywracał.
    > No to czym ma uzupełnić, jeśli okurzył odkurzaczem?

    Sorry, już się nie odzywam. Ciort wie czy mu chodzi o kartę pamięci czy
    kartę graficzną.

    --
    animka

  • 24. Data: 2021-06-29 11:32:51
    Temat: TROLU JEBANY CO POŻARŁEŚ ANIMKĘ ;-) TNIJ CHOCIAŻ CYTATY!!!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 25. Data: 2021-06-29 11:34:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    o kartę pamięci czy
    > kartę graficzną.

    GTX 770 Ti

  • 26. Data: 2021-06-29 12:45:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 11:32:51 +0200, _Master_ napisał(a):

    Tutaj niekoniecznie.
    Zważ na to, że była mowa o karcie graficznej, a troll podszywający się pod
    Animkę kilkuktrotnie odpisywał w tej gałęzi wątku, po czym stwierdził, że
    nie wie, o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2021-06-29 12:55:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Date: Sun, 1 Nov 2020 23:51:17 +0100
    Date: Mon, 28 Jun 2021 16:24:20 +0200

    Przejął jej kompa?
    Choć coś się faktycznie dzieje.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2021-06-29 16:12:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    > On 2021-06-29, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    >
    > Date: Sun, 1 Nov 2020 23:51:17 +0100
    > Date: Mon, 28 Jun 2021 16:24:20 +0200
    >
    > Przejął jej kompa?
    > Choć coś się faktycznie dzieje.

    Nic nie przejął, to nadal "nasza" Animka. Po prostu tak wyrosła, bo my
    to się zestarzeliśmy.

  • 29. Data: 2021-06-29 16:29:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 16:12:27 +0200, nadir napisał(a):

    > Nic nie przejął, to nadal "nasza" Animka. Po prostu tak wyrosła, bo my
    > to się zestarzeliśmy.

    Może i masz rację?

    Jeszcze się okaże, że za kilka dni ponownie przeczyta wątek, zrozumie o co
    chodzi i napisze "o jaka ja głupia jestem".
    A ktoś odpisze "przez grzeczność nie zaprzeczę" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 30. Data: 2021-06-29 18:37:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-29-czerwca-2021 o 16:12, nadir pisze:
    > Po prostu tak wyrosła

    Jakiś wirus z planety małp? ;-)