  • Data: 2005-11-01 22:19:34
    Temat: Re: Padła Netia w Poznaniu, Górczyn.
    Od: Parys <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dragonite napisał(a):

    > Coś trudno mi uwierzyć, że GTS oferuje łącza o parametrach BiznesNet24 Netii w
    > tych samych cenach. Ceny Netii: http://www.netia.pl/?o=b&dz=110&/. Ale może
    > coś się zmienia w GTS, bo z tego co pamiętam to ceny w GTS do niskich nie
    > należały

    Sprawe rozwiązano na szczęście zaraz po wekendzie rano, ale dopiero po
    telefonie i z mojej strony dość szorstkiej rozmowie (gdy nieco wcześniej
    rano dzwonili koledzy niewiele to dało). Niepotrzebne były obiecanki w
    sobote w południe, ze jeszcze dziś będzie działało.
    Ale pozatym ogolnie jestem (i chyba nie tyko ja) zadowolony.

    Parys