eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6 › Re: Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
  • Data: 2009-05-27 19:58:43
    Temat: Re: Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 May 2009 20:14:34 +0200, X napisał(a):

    > Nie narzekaj!! Dali kilka razy więcej netu niż konkurencja za ta sama
    > cene. Oferta 39,5 z umowa na 2 lata za 500MB, a tutaj 500MB za 35zł bez
    > umowy:)

    Ale koszty utrzymania konta nie spadły ani o złotówkę!
    Tak samo jak dotychczas, poniżej 200 zł na rok nie zejdziesz!

    > Orange musi się zmienić bo będzie zawsze ostatnie!

    To zależy od profilu użytkowania konta.
    Pomimo, ze w Orange internet jest najdroższy, to mnie w dalszym ciągu
    bardziej opłaca się korzystać z Orange niż iPlusa.
    A powód tego jest dość prozaiczny: mam dużo niewykorzystanych środków na
    koncie w NOG, które przelewam sobie na swoje konto Orange Free.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof