  • 1. Data: 2009-05-26 17:57:32
    Temat: Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
    Od: X <m...@g...pl>

    26. maja Plus wprowadza nowe pakiety umożliwiające obniżenie kosztów
    korzystania z Internetu przez komórkę w ofertach prepaid i mix. Dostępne
    są pakiety z zakresu od 25 do 500 MB, ich ważność będzie wynosić 30 dni.

    Nowe pakiety zastąpią aktualnie dostępne pakiety o wielkości 20 MB, 25
    MB, 50 MB i 60 MB. Nowością w ofercie jest możliwość wykorzystania
    pakietów zarówno na połączenia ze stronami www, jak i wap (APN: internet
    i APN: wap).

    Pakiet
    Opłata
    (z VAT)

    Pakiet 25 MB 5 zł *121*11*05#
    Pakiet 100 MB 10 zł *121*11*04#
    Pakiet 250 MB 20 zł *121*11*11#
    Pakiet 500 MB 35 zł *121*11*12#

    Wszystkie pakiety mogą włączyć użytkownicy oferty Simplus, korzystający
    z taryfy Twój Profil, użytkownicy 36.6 oraz użytkownicy Mixplus, którzy
    korzystają z taryfy Mixplus udostępnionej przez Polkomtel od 6.
    października 2008 roku, (MIX IV). Uruchomienie pakietów następuje za
    pomocą krótkiego kodu lub poprzez www.ebok.pl.

    Posiadacze starszych taryf Simplus takich, jak Easy, Team7, Simplus,
    oraz użytkownicy Mixplus korzystający z taryfy dostępnej od 15. kwietnia
    2005 roku (Mix III), mogą aktywować tylko dwa mniejsze pakiety, tj. 25
    MB i 100 MB.

    Aktywacja wybranego pakietu na koncie użytkownika następuje najpóźniej w
    ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel krótkiego kodu. O
    aktywacji wybranego pakietu użytkownik zostanie powiadomiony zwrotną
    wiadomością SMS. Pakiety są ważne przez 720 godzin od momentu aktywacji,
    czyli przez 30 dni.

    Jednorazowo na swoim koncie użytkownik może aktywować tylko jeden pakiet
    o określonej ilości MB. Kolejne pakiety mogą być aktywowane po
    wykorzystaniu limitu jednostek danych z poprzedniego pakietu lub gdy
    upłynie okres jego ważności.

    W dowolnym momencie można sprawdzić liczbę MB dostępnych w Pakiecie oraz
    termin ważności pakietu za pomocą krótkiego kodu, tj. wpisując: *121# i
    wybierając zadzwoń. Po wyczerpaniu MB dostępnych w pakiecie transmisja
    danych będzie rozliczana zgodnie z posiadaną taryfą lub planem cenowym.

  • 2. Data: 2009-05-26 18:26:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    X pisze:

> [...]
    > wybierając zadzwoń. Po wyczerpaniu MB dostępnych w pakiecie transmisja
    > danych będzie rozliczana zgodnie z posiadaną taryfą lub planem cenowym.

    Co się dzieje z nie wykorzystanym do końca pakietem po upływie 30 dni?
    Po wykupieniu następnego są doliczane niezużyte MB, czy idzie w cholerę???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-26 18:27:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2009-05-26 18:29:33
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Paweł W. napisał:

    > Co się dzieje z nie wykorzystanym do końca pakietem po upływie 30 dni?
    > Po wykupieniu następnego są doliczane niezużyte MB, czy idzie w cholerę???
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Nie wykorzystany pakiet po 30dniach (720h) przepada. Trzeba skalkulować
    i podjąć decyzję jaki pakiet Ci wystarczy -masz pakietów do wyboru do
    koloru:) Ja kupię 250MB i wykorzystam w 30dni spokojnie pod laptopa.
    Kolejny pakiet tego samego rodzaju i wielkości mozesz kupić gdy skończy
    się poprzedni pakiet w terminie jego ważności lub minie jego termin. Do
    tego masz kod *121# który poinformuje cie na bieżąco o saldzie pakietu.
    Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i
    to w prepaid;)

  • 5. Data: 2009-05-26 20:23:43
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i to
    > w prepaid;)

    Żeby jeszcze było naliczanie przynajmniej co 1kB...

  • 6. Data: 2009-05-26 20:24:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    X pisze:

    > Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i
    > to w prepaid;)

    A widzisz, a dla mnie nie, bo na karcie iPlusa mam w tej chwili ok.
    100zł, które czeka na wydanie od paru miesięcy :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-27 09:36:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 26 May 2009 19:57:32 +0200, X napisał(a):

    > 26. maja Plus wprowadza nowe pakiety umożliwiające obniżenie kosztów
    > korzystania z Internetu przez komórkę w ofertach prepaid i mix. Dostępne
    > są pakiety z zakresu od 25 do 500 MB, ich ważność będzie wynosić 30 dni.

    Czy te pakiety tak samo jak poprzednie przepadają w momencie wygaśnięcia
    ważności połączeń wychodzących?
    Bo jeśli tak, to kicha!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-05-27 11:24:23
    Od: " " <w...@g...pl>

    Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał(a):

    > Żeby jeszcze było naliczanie przynajmniej co 1kB...

    Niestety, naliczanie jest co 100kb i to chyba oddzielnie dla odebranych i
    wysłanych

  • 9. Data: 2009-05-27 18:14:34
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Czy te pakiety tak samo jak poprzednie przepadają w momencie wygaśnięcia
    > ważności połączeń wychodzących?
    > Bo jeśli tak, to kicha!

    Nie narzekaj!! Dali kilka razy więcej netu niż konkurencja za ta sama
    cene. Oferta 39,5 z umowa na 2 lata za 500MB, a tutaj 500MB za 35zł bez
    umowy:) Orange musi się zmienić bo będzie zawsze ostatnie!

  • 10. Data: 2009-05-27 18:44:37
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Niestety, naliczanie jest co 100kb i to chyba oddzielnie dla
    > odebranych i wysłanych

    Jeszcze nie sprawdzałem, ale najpewniej tak.