  • Data: 2017-08-09 20:12:32
    Temat: Re: Pakiety internetowe Oragne w UE
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/4/2017 11:13 AM, Andrzej W. wrote:
    > Karty SIM z numerami działają za granicą i możesz korzystać z internetu
    > jak w kraju.

    No więc wrócilem z zagranicy UE. Sprawdziłem wszystkie wzajemnie
    wykluczające się rady, porady, twierdzenia konsultantów Orange.

    a) zjada internet tylko z wykupionego pakietu a nie bonusa (zla
    informacja z wyspy w hipermarkecie), Orange Free

    b) nie, wcale nie ma tyle ile wykupiłem tylko coś koło 1/3 (zła
    informacja w salonie) i obliczenie co zrobic z resztą jest kłopotliwe
    dla osób ktore pytałem, a już totalnym zaskoczeniem było co zrobić jak
    się 1/3 za granicą skończy a 2/3 w kraju nie.

    c) działa szybko i bez problemów

    d) apliakcja Mój Orange działa za granica (a miała niedziałać w/g
    lokalnego znawcy)