  • 1. Data: 2017-07-11 11:14:08
    Temat: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: gebr <g...@g...com>

    duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

  • 2. Data: 2017-07-11 11:56:23
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 11:14:11 UTC+2 użytkownik gebr napisał:
    > duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

    A po co Tobie ta wiedza? Spekulant jakis jesteś i zapasy chcesz robić? ;)

  • 3. Data: 2017-07-11 21:22:44
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 11.07.2017 o 11:14, gebr pisze:
    > kiedy maja isc ceny w gore?

    W każdej chwili. Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji i
    jutrzejszego prawa w czasach PiS. Jeśli masz na myśli szumną sprawę 25
    groszy, to jeszcze w lipcu miało trafić do senatu, a potem wiadomo:
    podpis w środku nocy, i jest prawo. 30 dni i wchodzi w życie. Czyli na
    początku września.
    I tak pro forma: znowu mamy podpisy in blanco, i znowu mamy jawne
    stanowisko "droga sejmowa jest szybsza bo nie wymaga żadnych
    konsultacji, więc tak przepychamy".

    http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =1712

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2017-07-11 22:23:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze mogles dopisac dojna zmiana i by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles.

  • 5. Data: 2017-07-12 00:43:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Zenek Kapelinder" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com
    > Jeszcze mogles dopisac dojna zmiana i by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles.

    Chuja. PiS podwyższa i tyle ci powinno wystarczyć.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 6. Data: 2017-07-12 01:50:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak jak wszyscy nie lubie jak rosna ceny. Cena ropy stabilna z tendencja znizkowa.
    Daje to niska cene paliwa na stacjach. Przypomnij sobie jak niedawno placiles prawie
    6 zlotych za litr. Jak by z jakis powodow urosla cena ropy to durni ludzie by
    powiedzieli ze to od nas nie zalezy i trzeba przelknac podwyzke i nie gardlowac. A to
    kase by lykal jakis kozojebca w zlotym rolsie. Za nadwyzke szkolil by terrorystow i
    kupowal by im bron. I by bylo dobrze. Ale jak kilka procent z podwyzki ceny paliwa ma
    byc uzyte na nasze potrzeby to wszystkim krzywda. Rzad uszczelnil system podatkowy w
    paliwach. Jakies lokalne chuje juz nas na maksa nie okradaja. Wolalbym zeby paliwo
    nie zdrozalo ale akceptuje podwyzke, bo co innego moglbym zrobic.

  • 7. Data: 2017-07-12 03:07:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Uszczelnił i nie wystarczyło by koryto było pełne ?

  • 8. Data: 2017-07-12 05:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > lokalne chuje juz nas na maksa nie okradaja. Wolalbym zeby paliwo nie
    > zdrozalo ale akceptuje podwyzke, bo co innego moglbym zrobic.

    Kilka procent?
    Ostatnio tankowałem LPG po 1,55...
    25gr wiecej to bedzie 15% podwyżki...
    A nie wiem czy wiesz, te 25gr to podwyzka w pierwszym roku.
    Potem bedzie sukcesywnie wiecej.
    Wiec jak wspominasz bene po 6zł to teraz bedzie po 6,30...

    I to w okresie gdzie ponoc budzet w super stanie, na wszystko nas stać i
    inne terefere...

    Pytasz co mogłbys zrobic? Mogłbys nie akceptowac... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 9. Data: 2017-07-12 10:07:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Wolalbym zeby paliwo nie zdrozalo ale akceptuje podwyzke, bo co
    innego moglbym zrobic.

    Wracając jednak do rządu, to darłeś ryj jak poprzednie ceny paliwa
    skoczyły wysoko a rząd nie bardzo miał na to wpływ. Obejrzyj sobie
    statystyki cen paliw na świecie z tamtego okresu.
    Teraz ceny paliw na świecie nie wzrastają a zostanie dojebany podatek,
    co wpłynie _na_ _stałe_ na wyższą cenę paliw i odczujesz to nie tylko na
    stacji ale wszędzie bo transport podrożeje. Zauważ tylko, że wszędzie
    gdzie podatek został dojebany np. banki, przeniosło się to na
    Kowalskiego a banki nadal mają to co miały. VAT miał iść w dół i chuja,
    na szczęście podatek handlowy zatrzymała Unia, bo byś dzisiaj miał
    wszędzie drożej, nie tylko w hipermarketach. Mieli podatków nie podnosić
    a podnoszą. Tyle.

    --
    LordBluzg(R)

  • 10. Data: 2017-07-12 11:14:45
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles

    Z grupy wielbicieli stabilnego i uczciwego prawa?

    Właśnie w sejmie debatują, i podają argument że paliwo u nas jest tanie,
    więc można dołożyć.

    --
    Alf/red/