  • Data: 2017-08-22 11:18:18
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-21 o 15:50, RadoslawF pisze:

    > Używasz systemu pisanego przez idiotów dla jeszcze większych idiotów.
    >
    > 1. Wywal aktualizacje każdego programu którego nie używasz.
    > 1.1. Przemyśl czy musisz mieć zaktualizowane programy których używasz
    > rzadko.
    > 1.2. W starszych czwórkach była możliwość kasowania niepotrzebnego
    > softu, sprawdź może jest i u ciebie.
    > 2. Zastosuj jak radzono programy do instalacji softu na karcie.
    > 3. Jak program płacze że się nie zainstaluje bo ma za mało pamięci to
    > wysil szare komórki i sprawdź czy chodziło o RAM czy o ekwiwalent HD.
    >

    > Pozdrawiam

    Nic tu nie ma czego już bym nie zrobił. Nie tylko nie aktualizuję
    niepotrzebnych (instalowanych fabrycznie) programów, ale nawet je
    zdezaktywowałem. Jakieś tam "kioski google", "kanały HD" czy facebooki
    itp nie są mi do niczego potrzebne a z braku możliwości definitywnego (w
    mojej wersji Andka nie ma takiej opcji) odinstalowania wybrałem opcję -
    "zdezaktywuj".

    Tu nic nie ma do wysilania - komunikat jest jednoznaczny - chodzi o
    pamięć flash. " Brak miejsca w pamięci, odinstaluj niepotrzebne
    aplikacje i spróbuj ponownie".