  • Data: 2017-08-25 13:55:36
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-08-23 o 15:57, AL pisze:

    >Jak się okazało poza komunikatem o uszkodzonej karcie i propozycji
    >naprawy tego poprzez formatowanie nic się na wyświetlaczu nie
    >pokazało. podział karty na dwie partycje FAT32 i EXT4, to i tak dla
    >systemu widoczna jest tylko jedna, ta w FAT32, Robione było to w
    >różnych opcjach i różnymi programami, tak że można mieć pewność że
    >nie tędy droga do zwiększenia pamięci wewnętrznej.

    Na tym telefonie/systemie, bo czy wszystkie sie tak zachowuja ...

    Mam jakis (nie tak calkiem) stary telefon Navon, tam wewnetrzna pamiec
    podzielona na "systemowa" i "pamiec uzytkownika", chyba wlasnie jako
    FAT32 sformatowana.
    Aplikacje mozna instalowac w tej "systemowej", lub na karcie pamieci
    ... ale koniecznie dodatkowej karcie, czemu nie w tej "pamieci
    uzytkownika", skoro wlasnie udaje karte?

    Wiele dziwnych ograniczen ma Android, chetnie bym podziekowal i sie
    przesiadl na cos lepszego ... ale lepszego chyba nic nie ma :-)

    J.