  • Data: 2017-09-03 15:06:17
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-03 o 10:00, Trybun pisze:

    > Większe (zrootowany) prawa użytkownika w zarządzaniu zainstalowanym na
    > urządzeniu systemie, mniejsze prawa (niezrootowany).

    Gdzie to sprawdzić czy mam wszystkie prawa na swoim telefonie?
    Chyba nie wszystkie mam prawa, bo niektórych działających mi na nerwy
    systemowych aplikacji nie da się usunąć.
    Jak zrootować telefon?

    Jeśli chodzi o Twój zasięg w domu to jestem ciekawa czy jesteś w Play-u.
    Jeśli tak to zmień operatora. W Play-u to często nawet w Warszawie w
    mieszkaniu nie miałam zasięgu.

    --
    animka