    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <599d6c66$0$646$65785112@news.neostrada.pl> <onk1c2$hnp$1@dont-email.me>
    <599ffbd8$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59a90a3a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <59a92df3$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <59abe506$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Sun, 3 Sep 2017 17:05:05 +0200

    "JoteR" napisał:

    > OK., spróbuję jeszcze raz na spokojnie.

    No i spróbowałem. Co prawda te Purify pogoniłem, ale
    a) nadal nie mogę odinstalować aplikacji dostarczonych z "dobrodziejstwem
    inwentarza"
    b) nadal nie ma możliwości przeniesienia tych aplikacji ani na "nośnik USB"
    ani na kartę SD
    c) nadal nie można sformatować karty SD ani "nośnika USB" jako przedłużenia
    pamięci wewnętrznej
    To ostatnie chyba zależy od wersji Androida, bo w swoim Alcatelu z 6.01 mam
    taką opcję bez żadnego wydziwiania, ale i tak zawiodłem się na tym całym
    przereklamowanym "rootowaniu". Chyba, że znów "coś źle skonfigurowałem".
    Tylko co? Kolego Trybun...?

    JoteR