    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Sun, 3 Sep 2017 23:14:08 +0200
    <onfnnd$ck6$1@dont-email.me> <599bf71c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <onh9cp$cdq$1@dont-email.me>
    <599d554b$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <599d6c66$0$646$65785112@news.neostrada.pl> <onk1c2$hnp$1@dont-email.me>
    <599ffbd8$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59a90a3a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <59a9aa81$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooce6u$iiq$1@news.icm.edu.pl>
    <59abb68b$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooh0cf$ail$1@news.icm.edu.pl>
    <59ac0b28$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 16:01, ALEX MR pisze:

    > Weź pod uwagę że rootowanie telefonu anuluje gwarancję, gdyż według
    > producentów to niedozwolona ingerencja w oprogramowanie.

    > Ja jestem :-)

    > Na pewno tak zrobię :-P

    > A ja mieszkam w Łodzi i już zapomniałem o roamingu wewnętrznym, bo
    > zasięg mam wszędzie. Ostatnio jechałem Częstochowa-Łódź i net dla
    > Yanosika miałem z Playa, całą drogę mnie nie zawiódł :-)
    > Straszne zadupie ta Twoja Warszawa, skoro masz takie problemy w Playu :-P

    Umowa się skończyla kiedyś i Play poszedl w odstawkę.

    To że Warszawa teraz to straszne zadupie to masz rację.
    Na każdym kroku ruskie i ukraińcy, w sklepach przy kasach debile i
    ukraińcy. Przystanki autobusowe obrzygane, syf na syfie. Co parę kroków
    brudny zawszony bezdomny. Na ławce pod daszkiem już nie siadam chociaż
    mnie bardzo nogi bolą. Wolę postać troche dalej, nawet jak deszcz pada.
    HGW ma to gdzieś. Grunt, że paniusia ma czysto obok swojego Ratusza (a
    i tak dupę wsadza od razu w czyściutki samochodzik). Ulice po których
    jezdżą samochody są czyste, bo je czyszczą specjalne samochody czyszczące.

    --
    animka