  • Data: 2017-09-16 11:17:24
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 59bb8bfd$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Pisałem wielokrotnie -- nie korzystam z tego, choć wiem, że mogę
    > korzystać.

    Jednak ten fakt jest mi znany dopiero po zadaniu pytania.

    > Już wiele razy pisałem -- idź do sklepu i sprawdź.

    Za takie rady to ja z góry dziękuję.

    > Nie ma już mowy o prehistErii -- ,,przenosinach na kartę''...

    > Zwykle są leniwi -- sami nie chcą grzebać...
    > Po to są sklepy ,,tradycujne'', by pogrzebać...

    Tylko gdzie są takie sklepy, gdzie Ci sprzedawca pozwala grzebać w
    towarze, poprzez wkładanie swoich kart..

    > Pokręcony?... Windows jest jak niemowle -- domagające się ciągłej
    > opieki...
    > Ace, Monster, Overmax, Asus -- od strony Androida niczego im nie
    > zarzucam...

    To np. dlaczego nie możesz instalować programów na nośniku zewnętrznym?
    To ma być ta oczekiwana przez Ciebie normalność?

    > Tak -- co chyba oczywiste.

    Dla mnie - nie. Tak szybkie rozładowanie baterii musi mieć jakąś
    przyczynę, niepełne naładowanie jest na czele domniemanych przyczyn.

    > Ja opisuję to, co mam ja. :)

    Ciekawe jak by wyglądał czas pracy Twojego Maxa w moich rękach..

    > Asus ma, ale czy to cecha Androida/u, czy Asusa -- nie wiem.
    > Można włączyć ekran dwoma stuknięciami i można wyłączyć,
    > ale wyłączanie wymaga stukania w górny pasek.

    Akurat wyłączenie nie jest problemem -  w Sklepie Google jest odpowiedni
    program nawet do dużo wcześniejszych wersji Androida. Z tego co
    słyszałem każdy telefon z odpowiednio wysoką wersja systemu może mieć
    funkcję wybudzania z pomocą stuknięć w ekran,.