  • 11. Data: 2023-10-09 15:13:19
    Temat: Re: Pamiętajcie przy URNIE
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-09 o 12:59, cef pisze:
    > Uspokój się i pomyśl. Nie takie było pytanie.
    > Widzisz jakieś efekty swojej agitacji czy tylko zjeby tu dostajesz?

    Użyję nowomowy peowskiej

    A masz dowód że nie działa? ;)

    Myślisz że prostowanie kłamstw nie ma sensu?

    PS. Mam satysfakcję że przynajmniej jeden ze znajomych przekonał się do
    Konfederacji. Wiele lat śmiał się z Korwina jak z internetowych memów.
    Słyszałem o szurach, o płaskoziemcach ...
    Ale teraz przyznaje mi rację że najmądrzej, najsensowniej wypowiada się
    i zachowuje Konfederacja. Nie że to ideał ale reszta to bezideowe
    biurwy, zafiksowane lewaki albo prostackie nieudaczniki.

  • 12. Data: 2023-10-09 16:51:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-09 o 15:13, _Master_ pisze:

    > Użyję nowomowy peowskiej
    >
    > A masz dowód że nie działa? ;)

    Nie widzę zachwytów, ani nikogo, kto przyjąłby
    to z zainteresowaniem.

    > Myślisz że prostowanie kłamstw nie ma sensu?

    Ciekawe jak się będzie prostowało własne :-)

    > PS. Mam satysfakcję że przynajmniej jeden ze znajomych przekonał się do
    > Konfederacji.

    No ale on chyba nie stąd.

  • 13. Data: 2023-10-09 17:23:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Oct 2023 15:13:19 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > i zachowuje Konfederacja. Nie że to ideał ale reszta to bezideowe
    > biurwy, zafiksowane lewaki albo prostackie nieudaczniki.

    Ale chyba nie przy okazji Konfederacji Gietrzwałdzkiej?

    https://www.facebook.com/KarolModzelewskiStandUp/vid
    eos/zapyta%C5%82em-ludzi-dlaczego-chc%C4%85-g%C5%82o
    sowa%C4%87-na-konfederacj%C4%99-zebra%C5%82em-najcz%
    C4%99stsze-odpo/837335484739790/

    https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/

    ładny, niski numer ...

    Choc czasem dobrze mówi
    https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA

    J.

  • 14. Data: 2023-10-10 06:49:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 09.10.2023 17:23, J.F wrote:
    [...]
> [...]
    eos/zapyta%C5%82em-ludzi-dlaczego-chc%C4%85-g%C5%82o
    sowa%C4%87-na-konfederacj%C4%99-zebra%C5%82em-najcz%

    Rojaliści. :-D