  • Data: 2012-05-21 14:11:42
    Temat: Re: Panasonic dalszy ciąg - teraz pytanie eksploatacyjne.
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-21 12:53, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-05-21 11:06, *4CX250* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Zwykle nie ;), ale tym razem *może* mieć rację - w zależności od
    > konfiguracji media server może zmieniać rozdzielczość i kodowanie w
    > locie (i zwykle to robi). Można jednak go ustawić tak, żeby tylko
    > strumieniował oryginalny format.
    >
    > pozdrawiam - Mirek

    Ja zawsze mam racje tylko co niektorzy sa w ciemnej dupie jak zwykle.

    Cytat z PS media playera, poradnik dla przyglupow:

    "Porady dotyczące kodera:

    Wideo jest automatycznie transkodowane i multipleksowane do MPEG-PS /
    AC3 (duża kompatybilność z PS3)
    Możesz zmieniać parametry vqscale, vqmin and keyint aby osiągnąć dobrą,
    nawet bezstratną jakość transkodowania.
    Może to powodować problem z przepływnością dla VBR, która czasami może
    przekroczyć możliwości sieci.
    Dlatego, jeśli używasz WiFi, CPL, itd., możesz ustawić transfer
    maksymalny sieci. Musisz wypośrodkować jakość transkodowania
    pomiędzy szybkością sieci i mocą procesora: im większą jakości włożysz w
    ograniczoną przepływność,
    tym więcej będzie cierpiał procesor! Dodatkowo, nie oczekuj że zmieścisz
    film akcji 1080p najlepszej jakości w 15Mbps :p"