  • Date: Tue, 15 May 2012 12:41:55 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Panasonik plazma vs led

    W dniu 2012-05-15 12:25, 4CX250 pisze:
    > Byłem już ze trzy razy w sklepie po TV i za każdym razem nic nie kupiłem.
    > Wczoraj znów zagwozdka wyszła. Poszedłem po Panasonic LED Viera
    > TX-L37E30 za 2390zł ale okazało się że mają w dobrej cenie plazmę
    > Panasonic TX-P42G30E za 2490.
    > Plusy minusy.
    > 37" o połowę niższe zużycie prądu, lepiej dopasowany rozmiarem, 200Hz,
    > tańszy o stówę ale za to wyraźnie gorszy obraz, zwłaszcza kolory, za to
    > w dzień pod słońce da się oglądać.
    > 42" lepsza zdecydowanie jakość obrazu (brązowy kolor kawy był brązowy a
> [...]

    ja podoba Ci się bardziej plazma - to plazma.
    tym bardziej, że panasonic to najlepszy wybór.
    ja mam dwa lcd-ki i jestem zadowolony, ale lcd
    panasonic`a nigdy na kolana nie powalały.
    dlatego uważam iż zdecydowanie nastawili się na plazmę.
    w niedługim czasie, dwóch moich znajomych kupiło plazmy
    panasonic 42 cale w cenie ok. 3000 i obraz jest na prawdę
    super. modeli nie pamiętam, myślę że ten co oglądałeś
    mógł nie mieć np. internetu, choć nie koniecznie.
    na to co gadają w sklepach nie zwracaj uwagi.
    99% sprzedawców nie ma pojęcia większego o tym co sprzedaje.
    wszystko co paplają to głównie ze szkoleń, a chwalą
    to co muszą sprzedać lub to na czym mają największą przebitkę.
    co do żywotności - nawet jak przeżyje 5, 6 lat, to i tak
    będziesz chciał go po takim czasie wymienić na inny.
    to nie te czasy, kiedy tv kupowało się na 10-15 lat,
    za szybko się to zmienia.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux