    From: pawel2420 <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Panel tylny urządzenia
    Date: Mon, 20 Aug 2012 14:58:39 +0200

    > Ciekawe, tylko nie widzę rozmiaru większego niż A4. Przydałoby się
    > nakleić w jednym kawałku chyba, bo łączenie może kiepsko wyjść. Z
    > użyciem przezroczystych folii mogło by być mniej widoczne to łączenie.
    > Czy te folie rzeczywiście się mocno trzymają i nie odchodzą na rogach
    > przy jakimś niezbyt mocnym pocieraniu?
    Te szare naklejki są bardzo ładne. Naklejam je między innymi na
    proszkowo lakierowane profile aluminiowe. Trzymają się bardzo dobrze. W
    praktyce trudno je oderwać. Jednak lakierowanie lakierowaniu nie równe
    więc musisz sprawdzić u siebie.
    Są to chyba najdroższe naklejki jakie widziałem. 20 arkuszy chyba
    kosztuje nieco ponad 100 zł. Jeśli rozmiary nie pasują to na ploterze
    tnącym można wyciąć dowolny kształt.