  • 1. Data: 2012-08-17 10:21:10
    Temat: Panel tylny urządzenia
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Gdzie/jak tanio a przyzwoicie zrobić jakąś naklejkę na panel tylny
    obudowy? Obudowa gotowa typu rack 1U z blachy stalowej, malowanej. Jest
    kilka gniazd we/wy, zasilające. Chodzi o opis tych gniazd. Urządzenie
    półprofesjonalne, ale na razie 20-50 sztuk.
    Chyba że sitodruk? Nie robiłem. Firm wyświetla się dużo, ale może
    pomożecie trafić na sprawdzoną co drukuje na blasze, malowanej, nie
    płaskiej (zagięty rant) no i najlepiej Kraków/okolice :)

    Michał

  • 2. Data: 2012-08-17 12:50:19
    Temat: Re: Panel tylny urządzenia
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2012-08-17 10:21, Michał Lankosz pisze:
    > Gdzie/jak tanio a przyzwoicie zrobić jakąś naklejkę na panel tylny
    > obudowy?

    Zobacz coś takiego:
    http://www.avery-zweckform.pl/product/L6013-20?langu
    age_id=6
    Niektóre drukarki zbyt słabo grzeją ten materiał. Jeśli napisy się
    ścierają to trzeba potraktować wydruk pistoletem na gorące powietrze.

    Paweł

  • 3. Data: 2012-08-17 22:49:38
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    > pomożecie trafić na sprawdzoną co drukuje na blasze, malowanej, nie
    > płaskiej (zagięty rant) no i najlepiej Kraków/okolice :)

    a może grawerowanie laserem?
    ładnie wygląda.

  • 4. Data: 2012-08-18 04:00:44
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-08-17 12:50, pawel2420 pisze:

> [...]
    > Niektóre drukarki zbyt słabo grzeją ten materiał. Jeśli napisy się
    > ścierają to trzeba potraktować wydruk pistoletem na gorące powietrze.

    Jak tył jasny to wystarczą przezroczyste matowe - sporo tańsze
    (przynajmniej przed kilkoma laty), swego czasu korzystałem i druk był
    bardzo wytrzymały.

  • 5. Data: 2012-08-20 12:22:08
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-08-17 22:49, nazgul pisze:
    > a może grawerowanie laserem?
    > ładnie wygląda.

    Tył jest lakierowany proszkowo. Czy na takiej powierzchni można laserem?
    Jakie są przybliżone koszty?

    Michał

  • 6. Data: 2012-08-20 13:35:43
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-08-18 04:00, Padre pisze:

    age_id=6

    > Jak tył jasny to wystarczą przezroczyste matowe - sporo tańsze
    > (przynajmniej przed kilkoma laty), swego czasu korzystałem i druk był
    > bardzo wytrzymały.

    Ciekawe, tylko nie widzę rozmiaru większego niż A4. Przydałoby się
    nakleić w jednym kawałku chyba, bo łączenie może kiepsko wyjść. Z
    użyciem przezroczystych folii mogło by być mniej widoczne to łączenie.
    Czy te folie rzeczywiście się mocno trzymają i nie odchodzą na rogach
    przy jakimś niezbyt mocnym pocieraniu?

    Michał

  • 7. Data: 2012-08-20 14:58:39
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

> [...]
    > użyciem przezroczystych folii mogło by być mniej widoczne to łączenie.
    > Czy te folie rzeczywiście się mocno trzymają i nie odchodzą na rogach
    Te szare naklejki są bardzo ładne. Naklejam je między innymi na
    proszkowo lakierowane profile aluminiowe. Trzymają się bardzo dobrze. W
    praktyce trudno je oderwać. Jednak lakierowanie lakierowaniu nie równe
    więc musisz sprawdzić u siebie.
    Są to chyba najdroższe naklejki jakie widziałem. 20 arkuszy chyba
    kosztuje nieco ponad 100 zł. Jeśli rozmiary nie pasują to na ploterze
    tnącym można wyciąć dowolny kształt.

  • 8. Data: 2012-08-20 20:12:49
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-20 12:22, Michał Lankosz pisze:

    > Tył jest lakierowany proszkowo. Czy na takiej powierzchni można laserem?
    > Jakie są przybliżone koszty?

    laserem w sumie można prawie na wszystkim (na plastiku widziałem ładnie
    wypalony napis.
    o kosztach się nie wypowiem

    jeżeli technologia jest podobna do tej przy pomocy której robi się
    pieczątki, to powinno być tanio.

    a tu konkret:
    http://www.grawerlaser.pl/cennik.php

  • 9. Data: 2012-08-20 22:30:53
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-08-20 14:58, pawel2420 pisze:

> [...]
    > Są to chyba najdroższe naklejki jakie widziałem. 20 arkuszy chyba
    > kosztuje nieco ponad 100 zł. Jeśli rozmiary nie pasują to na ploterze

    Chodzi o szerokość obudowy - 19" to 445mm (tył). Trzeba by łączyć z
    wydruków na A4.

  • 10. Data: 2012-08-21 12:06:38
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-08-20 22:30, Michał Lankosz pisze:

    > Chodzi o szerokość obudowy - 19" to 445mm (tył). Trzeba by łączyć z
    > wydruków na A4.

    I tak nie masz pewnie drukarki laserowej o odpowiednim formacie. Zleć
    zadanie jakiejś firmie graficznej.

    --
    pozdrawiam
    MD