  • Data: 2016-10-22 21:51:14
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > IMHO jak rzeczywiście jej działka to miała prawo. Z tym że
    > prawdopodobnie nie była to jej działka. W sumie się nie dowiesz.

    No własnie - bo tu juz jest kwestia sprawdzenia tej własnosci.
    Przychodzi ktos, mowi ze to jej teren, ze mam przeparkowac a ja ani nie
    wiem kto to ani czy posesja naprawde jest jej etc.
    Jak jest ogrodzenie, jakas informacja to wtedy temat jest odrobine inny.
    ---
    Jest inny, ale samej kwestii ewentualnego naruszenia przez Ciebie posiadania
    nie zmienia.