    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 24 Sep 2014 18:41:40 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Parkowanie samochodem na trawniku ?

    On Wed, 24 Sep 2014, masti wrote:

    > i dlatego znajomy zaatakowany przez strasznika wiejskiego za parkowanie
    > na "trawniku", który od lat był klepiskiem zamieniającym się okresowo
    > w jezioro błota wysłał go na drzewo. Gdyż roślinności nie dało się
    > stwierdzić nawet badaniami genetycznymi :)

    Ale to jest część "roślinność".
    Dasz głowę, czy "trawnik" wg przepisów budowlanych lub geodezyjnych
    to nie jest teren PRZEZNACZONY na trawnik?

    Wszak wedle ratio legis, użyte określenia coś znaczą, więc jakby
    kryterium istnienia trawnika polegało na istnieniu "roślinności",
    to pojęcie "trawnik" byłoby podzbiorem pojęcia "roślinność"
    i jego wymienienie nie miałoby sensu.
    Ergo, "trawnik" powinien znaczyć coś innego.
    Nie mogę powiedzieć co (bo nie wiem :P), ale na mój gust
    "trawnik w planie" pasuje do tego zastosowania.

    pzdr, Gotfryd