  • Data: 2014-09-02 08:47:08
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-01, o godz. 18:51:09
    "P.B." <p...@w...pl> napisał(a):

    > Są na to odpowiednie normy budowlane. Liczone na matiza niestety. W
    > focusie jakoś sobie radzę, ale nieco większy peugeot 406 zwykle
    > wystaje mi z każdej strony.

    Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia
    12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    2.30x5.00 dla miejsc prostopadle do jezdni i 2.30x6.00 dla równoległych
    oraz 3.60x5.00 i 3.60x6.00 dla miejsc dla inwalidów. Plus w
    przypadku miejsca w garażu musi być jeszcze być jeszcze 0.50m między
    ścianą/słupem i samochodem.

    Na wielu parkingach jest poza szerokością problem z długością miejsc
    parkingowych. Moje auto które ma 4.45 najczęściej mieści się na długość
    "na styk" w obrysie - zwłaszcza dotyczy to parkingów naziemnych pod
    sklepami.

    Zdrówko