  • Data: 2014-12-19 19:44:01
    Temat: Re: Pasy niewyzanaczone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości
    On 2014-12-19 16:39, J.F. wrote:

    >Skoro jadą obok siebie i się mieszczą, to chyba oczywiste jest, że ta
    >szerokość jest wystarczająca. Czego nie rozumiesz?

    "wystarczajaca" i "pojazdow"
    Skoro pojazd ma szerokosc dopuszczalna do 2.50m, a nawet ciut wiecej,
    to wydaje mi sie ze wystarczajace jest minimum 2.50m.

    >To jadą trzy motocykle. ponieważ nie są wielośladowe, to ic z tego
    >nie wyniaka:P

    Ale zajmuja miejsca tyle co dwa maluchy, wiec mamy co najmniej dwa
    pasy ruchu :-)

    I wtedy dziwnie jakos - dwa maluchy obok siebie - dwa pasy. za nimi
    jada trzy motocykle obok siebie - jeden pas ...

    J.