-
Data: 2014-12-20 19:06:47
Temat: Re: Pasy niewyznaczone.
Od: "Jankol" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m71qae$5e0$1@node2.news.atman.pl...
> On 2014-12-19 14:30, Jankol wrote:
>
>>> Chcesz powiedzieć, że zmieniając pas z prawego na lewy nie muszę się
>>> przejmować tymi na lewym pasie (chodzi mi na razie o stytuację ogólną)?
>>> Bo jeśli nie to jednak przepis o zmianie pasa jako bardziej szczegółowy
>>> stoi wyżej.
>>
>> Nie, nie stoi wyżej, ani nie jest bardziej szczegółowy; tylko każdy przepis
>> należy stosować do sytuacji do której ten przepis sie odnosi.
>> Zmieniasz pas więc musisz ustąpić.
>
> Czyli jest bardziej szczegółowy.
Co jest bardziej szczegółowego w jednym, niż w drugim ?
>> Jeżeli droga ma pasy niewyznaczone, zwęża się (nie wiadomo który pas
>> kończy się) i dalej jest tylko jeden pas to stosuje się art. 25.3 (przecinają się
>> kierunki ruchu poza skrzyżowaniem, pierwszeństwo z prawej).
>
> Z tym, że dalej ktoś zmienia jakiś pas. Więc czemu miałby nie
> obowiązywać bardziej szczegółowy przepis?
Który przepis jest bardziej szczegółowy i dlaczego ?
> >>Sens jest, bo gdy dwa pasy przechodzą w jeden, tak jak w wątku,
> >> to bez sensu jest urywanie pasa dla tych co jadą zgodnie z wymaganiem
> >> PoRD, czyli mozliwie blisko prawej strony jezdni.
>
>>> Jeszcze bardziej bez sensu jest wyczynianie jakiś udziwnionych manewrów
>>> w imię jazdy _możliwie_ blisko prawej krawędzi. Dajmy na to, jak masz
>>> zaparkowany co trzeci samochód, to jeżdzisz między nimi slalomem, czy po
>>> prostu omijasz wszystkie hurtem?
>>> Shrek
>>
>> Dlatego napisali "możliwie blisko" i nie trzeba jechać slalomem.
>> Gdyby napisali "w każdej sytuacji jechać przy prawej krawędzi"
>> to trzeba by było jechac slalomem.
>
> No więc co złego jest w zbliżeniu się zawczasu do lewej krawędzi, żeby
> nie obierać się lusterkiem o wyznaczone miejsca parkingowe?
> Shrek.
A kto powiedział, że jest coś złego ?
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.14 19:51 Tom N
- 20.12.14 21:07 Shrek
- 20.12.14 21:21 Shrek
- 21.12.14 13:06 mk4
- 21.12.14 13:17 mk4
- 21.12.14 16:06 xyz
- 21.12.14 18:56 Shrek
- 22.12.14 08:29 szerszen
- 22.12.14 08:31 szerszen
- 22.12.14 10:20 J.F.
- 22.12.14 15:21 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław